השוק

קרפור בהישג ענק: תגייס 165 מיליון שקל משלושה בעלי מניות

קרפור ישראל הבטיחה גיוס של 165 מיליון שקל מבעלי המניות שלה, זאת לאחר שהסתכסכה עם נחום ביתן על רקע הרצון להנפיק את החברה במסחר בתל אביב. מי שישתתפו באחזקת המניות יהיו המשקיע הצרפתי סימון פינטו, אלקטרה והפניקס
מערכת ice | 
רשת קרפור (צילום shutterstock)
בעל המניות הגדול של קרפור נחום ביתן, החליט שלא להשקיע בחברה לצורך הנפקתה בבורסה בתל אביב, כתוצאה מכך חלו שינויים בבעלי המניות של החברה שתכניס 165 מיליון שקלים. כך דווח בכלכליסט. ביתן, בעלי רשת יינות ביתן לשעבר יוריד את סכום אחזקתו בחברה ל-22% בלבד. כאשר שווי החברה כתוצאה מכך יעמוד על 510 מיליון שקל.
את חלקו של ביתן ברשת ייקח אי העסקים הצרפתי סימון פינטו, מנכ"ל בנסארד אינטרנשיונל הצרפתית שישקיע בחברה כ-80 מיליון שקל. זאת בנוסף ל-80 עד 85 מיליון שקלים נוספים שיגיעו מאלקטרה והפניקס השולטות ביחד ב-50% ממניות קרפור. בעקבות העסקה שנחתמה תעלה אלקטרה ל-45% בהחזקה של קרפור ואילו הפניקס תרד ל-13%, פינטו יחזיק ב-15% והנושים של ביתן יירדו ל-5% בלבד.
כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי קרפור ישראל, מרחיבה את פריסת הסניפים הארצית ומשיקה עוד שני סניפים חדשים שיפעלו בפורמט סיטי בנתניה, במרכז העיר, ברחוב יהושוע שטמפפר 14 ואחד נוסף בחולון בשכונת נאות רחל, ברחוב אילת 36.
שני הסניפים החדשים נפתחו כשבסניף נתניה החדש התקיימה פתיחה חגיגית וגזירת סרט בשעה 14:30 ובסניף חולון החדש בשעה 17:00. בדומה לסניפים שהושקו מוקדם יותר השנה, גם שני הסניפים החדשים, תוכננו על ידי קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה