השוק

1.5 טריליון דולר - מי האנשים שהרוויחו את הסכום הזה בשנת 2023?

על פי בלומברג, 500 עשירי העולם הרוויחו בשנה האחרונה סכום כמעט דמיוני של כ-1.5 טריליון דולר. ראשון ברשימה הוא מנכ"ל טסלה, אילון מאסק, שהרוויח השנה כ-95.4 מיליארד דולר, ובכך ירש את התואר הנכסף מהמיליארד הצרפתי ברנאר ארנו
מערכת ice | 
מארק צוקרברג, אילון מאסק (צילום shutterstock)
אז כמה הרוויחו 500 האנשים העשירים ביותר בעולם בשנת 2023? על אף האינפלציה המתמשכת, שיעורי הריבית הגבוהים והבעיות בתחום הגיאופוליטי, נראה כי יש בכל זאת מי שהצליח להתפרנס יפה השנה. על פי מדד המיליארדים של בלומברג, הסכום מעורר הקנאה הוא לא פחות מ-1.5 טריליון דולר.
האדם העשיר ביותר הוא אילון מאסק, לאחר שהצליח לכבוש את התואר מאיל היוקרה הצרפתי, ברנאר ארנו. מנכ"ל טסלה הכניס לא פחות מ-95.4 מיליארד דולר השנה, וזאת לאחר שהפסיד במהלך 2022 סכום כמעט דמיוני של כ-138 מיליארד דולר. השווי הנקי שלו הוא כעת יותר מ-50 מיליארד דולר, וזאת עקב הביקוש ההולך וגובר של מכוניות חשמליות ברחבי העולם.
מייסד אמזון, ג'ף בזוס, הרוויח השנה יותר מ-70 מיליארד דולר לארנקו, ואילו מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, הכניס לכיסו למעלה מ-80 מיליארד דולר. כנראה שהשנה הם יוכלו להרשות לעצמם להתחדש במטוס חדש או איזו יאכטה.
אין ספק כי בעולם שבו הבינה המלאכותית מתחילה לצבור תאוצה, חכמים יהיו מי שיצליחו לפענח את הנושא ולקחת אותו לתחום שלהם. אנו מתחילים לראות עוד ועוד חברות עושות שימוש ב-AI במטרה להתייעל ולגלגל לכיסם עוד קצת מזומנים. בסופו של דבר, זה העתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה