השוק

מנכ"ל מורגן סטנלי היוצא בתחזית אופטימית: "השווקים יזנקו"

אחד המנכ"לים הוותיקים בוול סטריט ומי שבקרוב יפרוש מתפקידו כמנכ"ל מורגן-סטנלי, צופה כי זה יקרה ברגע שאנשים יהיו בטוחים כי המהלך להעלאת הריבית על ידי הפדרל ריזרב נעצר. "אחד האיומים הגדולים ביותר על הבנקים, הוא הטמטום שלהם", הוא אומר
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום pixabay)
לקראת סיום תפקידו כמנכ"ל מורגן סטנלי, התיישב ג'יימס גורמן על כסא המרואיין בפעם המי יודע כמה, אך הפעם באווירה קלילה יותר, מאחר ובעוד כשבוע, ב-1 לינואר, יעביר גורמן את המפתחות לטד פיק ויעבור לשלב הבא בחייו.
בריאיון שנתן לפייננשל טיימס, דיבר גורמן רבות על העתיד שלאחר העלאות הריבית בארה"ב על ידי הבנק הפדרלי, ואמר כי הוא צופה ש"ברגע שאנשים יהיו בטוחים כי הבנק הפדרלי סיים את המהלך להעלאת הריבית והגיש שלו תשתנה, השווקים יזנקו".
בנוסף, ביקר גורמן בחריפות את הבנקים ואמר כי "אחד האיומים הגדולים ביותר על הבנקים, הוא הטמטום של עצמם". גורמן ביקר מספר בנקים בארה"ב ואמר כי הבנק "קרדיט סוויס" הוא דוגמה לניהול סיכונים שחורג מהתוכניות, כאשר דיבר על כך ששלושה בנקים גדולים במדינה קרסו ואמר כי "זה לגמרי באשמתם".
עוד אמר גורמן כי שלושת הבנקים "סיליקון ואלי", "סיגנצ'ור" ו"פירסט ריפבליק", קרסו במהלך "הכישלון הבנקאי הגדול ביותר מאז המשבר הכלכלי של שנת 2008". גורמן הביע אופטימיות זהירה לגבי העתיד, ותחזיתו מצטרפת להערכות רבות האומרות כי הריבית הגבוהה "משהה" את השווקים, שישובו לעליות אם וכאשר הריבית תרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה