השוק

וורן באפט ממשיך במסורת: למי יתרום 870 מיליון דולר?

גורו ההשקעות ואחד האנשים העשירים בעולם, וורן באפט, ידוע בהיותו פילנתרופ ואחד שתורם מהונו למי שהוא יכול. כעת הוא מחליט לקראת חג ההודיה לתרום 870 מיליון דולר
מערכת ice |  1
וורן באפט (צילום טוויטר/ AppleInsider)
איל ההון והפילנתרופ וורן באפט, מרבה לתרום חלקים נכבדים מהונו כחלק מדרך חייו ואמונתו בתרומה לחלשים, כך על פי דבריו לאורך השנים. בעברו תרם סכומי עתק למטרות שונות והפעם החליט לבצע תרומה דומה, לקראת חג ההודיה.
באפט, שהונו האישי מוערך בכ-120 מיליארד דולר, החליט לתרום 870 מיליון דולר בשיטה של תרומת מניות מחברת הענק שלו ברקשייר האת'ווי, למספר קרנות צדקה שונות. לקרן סוזן ת'ומפסון-באפט, שנוסדה על שמה של אשתו המנוחה שנפטרה בשנת 2004, יתרום גורו ההשקעות 1.5 מיליון מניות ממניות החברה.
לשלוש קרנות נוספות יתרום באפט 900,000 מניות ממניות החברה שלו, שיחולקו ביניהן באופן שווה. יצוין כי הקרנות מנוהלות על ידי ילדיו של באפט ולדבריו תרומה זו ממשיכה את המסורת שלו של ביצוע תרומה לפני החג האהוב.
מניית החברה של באפט, ברקשייר האת'ווי, נסחרת נכון להיום בשעה 10:06 ברמה של 549,520 נקודות לאחר שבעשור האחרון שווי המניה יותר משילש את עצמו, ונמצא במגמת עלייה כמעט מתמדת, למעט מספר משברים שחווה באפט לאורך השנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיתרום לישראל
    דניאל 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבחור בסדר. אבל לא לעניין לתרום לדברים שקשורים אליו- בזמן שבארץ אנחנו בכאוס נפשי
    סגור