מינויים

מנכ"ל הבינלאומי במינוי ראשון: זו הסמנכ"לית החדשה בבנק

דירקטוריון הבנק הבינלאומי אישר את מינויה של ליליה קפלן בת ה-52 לתפקיד מנהלת סיכונים ראשית (CRO) של הבנק. לילה קפלן מונתה במקומו של אלי כהן שמונה למנכ״ל הבנק, עבורו מדובר במינוי ראשון. קפלן תתמנה לסמנכ״לית ולחברת הנהלה בבנק
מערכת ice |  2
ליליה קפלן (צילום Magma Images, יח"צ הבינלאומי)
דירקטוריון הבנק הבינלאומי אישר אמש (רביעי) את מינויה של ליליה קפלן בת ה-52 לתפקיד מנהלת סיכונים ראשית (CRO) של הבנק. לילה קפלן מונתה במקומו של אלי כהן שמונה למנכ״ל הבנק. מדובר במינוי ראשון של אלי כהן מאז נכנס לתפקיד.
קפלן תתמנה לסמנכ״לית ולחברת הנהלה בבנק. קפלן כיהנה קודם לכן בשורה של תפקידים בבנק מאז 2010 ביניהם מנהלת תחום באזל 2 בבנק, ראש מטה ועוזרת מנכ"ל, ומאז 2019 מנהלת מערך התכנון, התייעלות ודאטה.
נוסף על כך, לילה קפלן, מנהלת הסיכונים הראשית (CRO) החדשה של הבנק, מכהנת גם כדירקטורית בחברת האשראי כאל. כמו כן, כיהנה לילה קפלן שמתשמש כסמנכ"לית גם כדירקטורית בבנק מסד - מקבוצת הבינלאומי.
עוד קודם לכן הייתה ליליה קפלן מנהלת פרויקטים בחברת הייעוץ HMS. לילה קפלן היא רו"ח במקצועה, בוגרת תואר ראשון בחשבונאות, סטטיסטיקה וחקר ביצועים, ואף מחזיקה בתואר שני במדעי המחשב. יותר מוקדם השבוע הודיע הבנק כי מינויו של אלי כהן למנכ״ל יכנס לתוקף ב-30/11. בדמה לכך, המינוי של לילה קפלן יכנס לתוקף גם כן במועד זה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גאה בה ושמחה בשבילה , ישר כח
    חנה שזו 11/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אכן כאלה נשים צריך גם בממשלה. כבת גילה של ליליה אציין שהיום רק פרוטקציה בכל המיגזרים וסוף סוף מישהי בעלת רקורד. אני לא מכיקה אותה אישית אבל רואים דהיכ מקצוענית בתחומה. בהצלחה רבה !
    סגור
  • 1.
    כאלה נשים צריך בממשלה
    בהצלחה רבה רבה 11/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד
    סגור