השוק

הבינלאומי בחר מנכ"ל חדש: זה המחליף של סמדר ברבר צדיק

דירקטוריון הבנק הבינלאומי בחר באלי כהן כמנכ"ל החדש של הבנק, שיחליף את סמדר ברבר צדיק שביקשה לסיים את תפקידה לפני מספר חודשים; המינוי החדש הוא מתוך הבנק של מנהל הסיכונים הראשי של הבנק שיקודם לתפקיד המנכ"ל
ניצן כהן | 
סמדר ברבר צדיק (צילום Magma Images, תמר מצפי)
דירקטוריון הבנק הבינלאומי מינה את אלי כהן מנהל הסיכונים הראשי של הבנק למחליף של סמדר ברבר צדיק. סמדר ברבר צדיק שהייתה עד לא מכבר מנכ"לית של בנק ישראלי הוותיקה ביותר והיא סגרה את התפקיד בהצלחה לא מעטה. ברבר צדיק הצליחה שמור על הבנק הבינלאומי כבנק מרכזי בפעילות בשוק ההון הישראלי תוך שהיא לא לוקחת סיכונים גדולים מידי אבל בהחלט מצליחה לשמור על חלקו של הבנק בעולם הפיננסים המקומי.
ברבר צדיק ביקשה לפני מספר חודשים לסיים את תפקידה בבנק באופן די מפתיע מאחר ובעלי המניות של הבנק ובעיקר צדיק בינו היו שבעי רצון מהתפקוד שלה ונראה היה שהיא תוכל להישאר בתפקיד כל עוד היא רוצה בו. אבל היא בחרה אחרת.

אלי כהן הוא מנהל הסיכונים הראשי של הבינלאומי ומכאן ניתן לצפות שתהיה המשכיות ניהולית בבנק. כהן היה חלק מרכזי בתהליכי קבלת ההחלטות עד כה בבנק ומכאן ניתן להניח כי השמרנות שמאפיינת את הבנק במקביל לדומיננטיות בשוק ההון - תישמר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה