השוק

מרשות התחרות לבנק הפועלים: מיכל הלפרין נבחרה לדירקטורית

בנק הפועלים הודיע כי מיכל הלפרין, אשר שימשה בעבר כראש רשות התחרות, תשמש כדירקטורית החדשה של הבנק. בנוסף למינויה של הלפרין, בעלי המניות של הבנק אישורו מספר החלטות נוספות
מערכת ice |  3
מיכל הלפרין (צילום דוברות הכנסת יצחק הררי)
אסיפת בעלי המניות של בנק הפועלים, ביצעה היום (רביעי), את הבחירות לדירקטוריון הבנק ולאחר מכן פרסמה את התוצאות מהן עלה כי מיכל הלפרין, נבחרה לשמש בתפקיד דירקטורית החדש של הבנק. בעברה שימשה הלפרין בתפקיד ראש רשות התחרות.
מלבד מיכל הלפרין, נבחרה גם רונית אברמזון-רוקח, שמכהנת היום כדירקטורית ונבחרה לקדנציה שלישית ואחרונה. נוסף על כך, השתיים גברו על מיכל קרמר בהתמודדות על כיסא בדירקטוריון.
כמו כן, בנוסף בתוצאות נמצא כי ישראל טראו, ששימש בעברו כמנכ"ל בנק איגוד, נבחר לקדנציה שנייה כדירקטור בבנק כאשר הוא גובר על המתמודד שהיה מולו מוחמד סייד אחמד.
כידוע, בנק הפועלים הוא בנק ללא גרעין שליטה. לאחרונה, אסיפת בעלי המניות של הבנק אישרה הצעות נוספות כמו גם את מדיניות התגמול לבכירי הבנק, שכוללת שימוש לראשונה מזה זמן רב בתגמול של אופציות למניות, וכן אישרה את תכנית התגמול למנכ"ל דב קוטלר, שבאחרונה התחיל קדנציה נוספת בתפקיד. עלות שכרו המקסימלית של קוטלר תוכל להגיע ל-3.9 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפסית שלא עשתה כלום בתפקיד שלה ועכשיו מובן למה (ל"ת)
    אור 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מדהים איך זה מדווח כאילו כלום
    ישראבלוף 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרי כל בר דעת מבין שיש פה יחסי קח תן, שומרי הסף ובמקרה הזה ראש אגף התחרות עוזרים לבנקים לחלוב את הציבור, מונעים הגנות ובסיום תפקידם ממונים לדירקטורים בחברות עליהן שמרו
    סגור
  • 1.
    שוחד ישראלי
    א 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ככה נראה שוחד במדינת ישראל, הפקידים לא פועלים נגד הקרטלים במשק והם בתמורה מעסיקים אותם לאחר סיום תפקידם, פשוט כלכלה קומוניסטית.
    סגור