השוק

מגדל ביטוח ופיננסים מאשרת: החברה ממשיכה בעבודתה גם בתקופת המלחמה

למרות מצב המלחמה הודיעה חברת הביטוח מגדל כי היא ממשיכה לשמור על שגרת עבודה ומקיימת מפגשים לסוכני ויועצי החברה. בחברה ציינו כי מאז תחילת המלחמה עולות שאלות רבות בציבור בנוגע לחסכונות לטווח הארוך
מערכת ice | 
מגדל ביטוח (צילום Magma Images)
מגדל ביטוח ופיננסים ממשיכה לשמור על שגרת עבודה מקצועית ומקיימת מפגשי טימס לסוכני וליועצי החברה. בחברה מציינים כי מאז תחילת המלחמה עולות שאלות רבות בציבור בנוגע לחסכונות והחסכונות לטווח ארוך.  בכדי לשקף לציבור הסוכנים והיועצים את האסטרטגיה שבה נוקטת מגדל בתום ההשקעות בתקופת המלחמה וכן במטרה להציע להם כלים פרקטיים למענה ללקוחותיהם, קיימה השבוע החברה מפגש בטימס בהשתתפות כ-400 סוכנים ויועצים. 
את המפגש, שהתקיים ביוזמת  ליאת גליק, מנהלת מכירות חא"ט ופיננסים ארצי בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל ביטוח ופיננסים, הוביל נועם בועז, סגן מנהל חטיבת ההשקעות, והוא כלל סקירה מאקרו כלכלית של השוק המקומי לנוכח המצב הבטחוני והשוואת תגובת הבורסה בתקופה זו לעומת עימותים צבאיים קודמים שהיו בדיעבד הזדמנויות לקניית מניות.
שוק המניות מתמחר, להערכת החברה, עימות צבאי בעזה של מספר שבועות אבל צפוי לרדת אם מצב המלחמה ישרור לתקופה ממושכת יותר או אם תתלקח חזית צפונית משמעותית. עוד הוסברה עמידות תיקי החסכון הפנסיוני המנוהל במגדל למשבר מקומי בזכות החשיפה הגבוהה לחו״ל ולמטבע חוץ. התיקים רגישים יותר לתרחישי סיכון בחו״ל ולמשבר בנאסד״ק ואולם תיקי מגדל מאופיינים בפיזור גבוה לגורמי סיכון לא סחירים נוספים מעולם הנכסים הריאליים, השקעות פרטיות ישירות וקרנות השקעה. 

לבסוף, הוסבר כי מגדל פועלת לנצל הזדמנויות ספציפיות בשוק המקומי בעקבות הירידות האחרונות. ניתנו מספר דוגמאות לחברות שהביקושים למוצריהם אינם מושפעים לשלילה מהמצב, לחברות שמרוויחות מהיחלשות השקל וחברות שיושפעו לחיוב במידה ותופחת הריבית המקומית. שוק המניות המקומי שרוי בחוסר ודאות גבוה אך איננו יקר וחלק מהחברות נסחרות במחירים אטרקטיביים בראייה ארוכת טווח.  
לאור הצלחת המפגש הקודם, תקיים החברה ביום חמישי הקרוב מפגש טימס נוסף עם איציק בן ארויה, יועץ פנסיוני ומומחה במיסוי ופרישה. המפגש יתמקד בפעילויות מומלצות לסוף השנה כדי לסייע ולהיטיב עם הלקוחות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה