השוק

לאחר שתרמה 10 מיליון שקל: זה הצעד הבא של חברת הביטוח

קבוצת כלל ביטוח ופיננסים הקימה קרן תמיכה לסיוע למבוטחים בגין נזקי מלחמה ביטוחיים שאין להם מענה. עתה, תציע שירות מיוחד לבני המשפחות שנפגעו באופן ישיר והקימה ערוץ שירות ישיר שיסייע בכל שאלה
מערכת ice | 
יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', וידאו הד)
כלל ביטוח ופיננסים פותחת ערוץ שירות מיוחד למבוטחי החברה ובני המשפחות שנפגעו באופן ישיר מהמלחמה. החברה הקימה ערוץ שירות ישיר אשר יעניק מידע ויסייע בכל שאלה או בירור בנושאי ביטוח וחיסכון, הנוגעים ישירות למלחמה. ניתן לפנות באמצעות כתובת המייל, ונציגי החברה יסייעו ויעמדו לשירות הפונים.
קבוצת כלל ביטוח ופיננסים, כחברה מוסדית ישראלית פועלת בכל הממשקים, מול כל מחזיקי העניין שלה, החליטה לתת כתף איתנה במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל. החברה הקימה קרן תמיכה בסך 10 מיליון שקל לסיוע למבוטחים בגין נזקי מלחמה ביטוחיים שאין להם מענה.

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים, שיתף בהתרגשות על המהלך: "ימים כואבים ובלתי נתפסים עוברים על המדינה. בשעה קשה זו, אנו רואים את עם ישראל במלוא תפארתו, מלוכד, איתן, ומפגין אומץ יוצא דופן, נתינה וערבות הדדית. קבוצת כלל ביטוח ופיננסים נקטה בשורת פעולות נרחבת מול כל מחזיקי העניין שלה ושותפה במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל, כי רק יחד ננצח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה