השוק

נוכל הקריפטו נעצר בסינגפור: התפתחות דרמטית בפרשה המטלטלת

רשויות המדינה עצרו את סו ז'ו, מייסדה של קרן 3AC שניסה להימלט מרשויות החוק לאחר שנגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר. בית המשפט קבע כי לא שיתף פעולה עם חברת הייעוץ הפיננסי שעסק בפירוק החברה, שחובותיה לנושים עמדו על כ-670 מיליון דולר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock, vecteezy)
רשויות סינגפור עצרו את סו ז'ו (Su Zhu), מייסד שותף של קרן גידור הקריפטו 3AC (או בשמה המלא Three Arrows Captial). ה-CNBC מדווח כי איש הקריפטו שנמלט מרשויות החוק, היה בעליה של הקרן שפשטה את הרגל וניסה לצאת משטח המדינה. המפרקים העוסקים בנכסיה של הקרן מוסיפים כי הוא נעצר בשדה התעופה צ'אנגי בסינגפור.
טנאו, חברת הייעוץ הפיננסי העוסקת בפירוק 3AC, הוסיפה כי ז'ו נשפט לארבעה חודשי מאסר, לצד שותפו לייסוד הקרן קייל דייוויס. בית המשפט בסינגפור קבע כי ז'ו לא שיתף פעולה עם החקירה שנעשתה על ידי טנאו בעניין תביעות הנושים וקריסת הקרן שניהלה מיליארדי דולרים.
בשנת 2022 ניהלה 3AC עשרה מיליארד דולר נכסים, והייתה בין קרנות הגידור החשובות בעולם. מאוחר יותר הגישה בקשה להגנה בפני פשיטת רגל, לאחר הקריסה של מחירי הקריפטו ואסטרטגיית מסחר מסוכנת שניהלה, שמחקו את נכסיה והותירו אותה ללא יכולת להחזיר חובות המוערכים ב-670 מיליון דולר. 3AC ניהלה כספים של גופים רבים, וקריסתה הביאה לגל פשיטות רגל בתחום. 
בינואר השנה דווח כי דיוויס וז'ו ניסוח לפתוח פלטפורמת סחר בחובות בעייתיים בשם GTX, שניסתה לעשות רווח מפשיטות הרגל בתחום. בנוסף למאסר, אסר בית המשפט על השניים לפעול בתחום ההשקעות במשך תשע שנים. מעל דייוויס תלוי גזר דין זהה של בית המשפט, והמשטרה קיבלה הוראה לעוצרו "בבטחה" כדי שיוכל למלא את העונש שנגזר עליו. טנאו אמרה שתעבוד יחד עם ז'ו כדי "לשחזר נכסים שנמצאים ברשות 3AC", ושייתכן שתגיש לבית המשפט בקשות נוספות נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה