השוק

רמי לוי חושף את הטעות הגדולה: כך הלקוחות שלו נפגעים

בכירה במשרד החקלאות, הודיעה לאיש העסקים כי היא עוצרת לו את כניסת הדבש המיובא לארץ מיוון רק בשל העובדה שלא הוטבע המחיר עליו ובראיון שקיים ממש לאחר מכן הסביר: "אז עשינו טעות. בשביל זה למנוע ממני למכור? 40% מהדבש השנתי נמכר בראש השנה"
מערכת ice |  7
רמי לוי (צילום יחצ, shutterstock)
בראיון ל'ישראל היום' לקראת ראש השנה, עדי רובינשטיין מספר על המפגש עם רמי לוי לקראת הראיון, כאשר הוא מסיים שיחה עם בכירה במשרד החקלאות, שהודיעה כי היא עוצרת לו את כניסת הדבש המיובא לארץ מיוון רק בשל העובדה שלא הוטבע המחיר עליו, זאת כשלוי מתחייב לעשות זאת עם אקדח המדבקות בטרם יימכר.
לוי רטן והסביר בראיון לרובינשטיין: "אז עשינו טעות. בשביל זה למנוע ממני למכור? 40% מהדבש השנתי נמכר בראש השנה. גברת, את אחראית ליוקר המחיה במדינה, לא אף אחד אחר. אני רוצה להוזיל ב־50% את מחירי הדבש לחג, והיא מדברת איתי על מדבקות. אבל זה רק תירוץ, הם רוצים לשמור על האינטרסים שלהם".

עוד הוסיף: "הרגולציה הזאת והלוביסטים מקשים את חיי היומיום של האנשים ולכן הקונים צריכים אותי, שאני אלחם בשבילם ביוקר המחיה. זה התפקיד שלי, וזה מה שאמשיך לעשות. אני נותן שירות בדיוק כמו שווייז וגוגל נותנים, ואנחנו חושבים כל הזמן איך לשפר ולהשתפר".
על התור לירקות אצלו בסניפים: "אם החקלאים כל כך שונאים אותי, למה הם ממשיכים לעבוד איתי? אני היחיד שהצלחתי לשמור גם על האינטרסים של החקלאי וגם על האינטרסים של האזרח. אבל במה מעדיפים להתעסק בתקשורת? בזה ש־2% מהמשלוחים שלי לא הגיעו כמו שצריך לבית של מישהו. אין בעיה, אני מוכן לקבל ביקורת, כי מביקורות אני לומד משהו בחינם, אבל שתהיה ביקורת עניינית".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בצפון רמי לוי יקר ממתחרים ב15/20 אחוז
    אברהם מהצפון 09/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין אצלו שירות,לא ניקיון והמוצרים הם באיכות ירודה לאומת נמתחרים
    סגור
  • 5.
    לכלוך
    הילה 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סניפים רבים ממש מטונפים!
    סגור
  • 4.
    יותר מדי טעויות בזמן כל כך קצר
    די ליילל 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם גל טעות של 50 מיליון שח בדוחות החברה הציבורית, שהקפיצו את רשות החברות/ניירות ערך. אח"כ, 'טעות' או ליתר דיוק, פרסום מטעה של סקר המועצה לצרכנות שרלוונטי לאוגוסט, למרות שרמי לוי לפי ראיון עם המועצה לצרכנות, העלה מחירים מאז!! ועכשיו לא הטביעו מחיר, שהטבעתו היתה כנראה תנאי עליו חתמו כדי לייבא את הדבש ללא מכס. לא מדובר באיזה יבואן קיקיוני, מדובר בחברה גדולה וציבורית. במקום לעשות בדק בית, וחשבון נפש, הוא מנצל את זה לעוד מניפולציה על צרכניו, כאשר רוב מוצריו יקרים כמו ברשתות האחרות או בדומה להם. למעט מיעוט מוצרים. המוחלשים בחברה, ימשיכו לשלם ביוקר גם את רמי לוי. והפתרון לא נמצא אצלו. רמי לוי נהנה כמו יתר הרשתות ממתנות הענק של השלטון המושחת בזמן הקורונה, שהעדיף לתת לרשתות הטייקונים עדיפות לעשוק את הצרכנים בבלעדיות, על פני עסקים קטנים מתחומים רבים שנאלצו להיות סגורים חודשים רבים (בזמן שהרשתות מכרו את אותם מוצרים או דומים). נ.ב. לפי התבואיותיו רמי לוי תומך בהפיכה.
    סגור
  • 3.
    פקידים מושחתים וחוק מיושן, זה מה שזה
    רמי 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ספק שלפקידים האלו יש אג׳נדה שונה. מסתמכים על חוק מיושן של הדבקת מדבקות על כל מוצר שמייקר את המחיר כי מישהו צריך לשלם לפועלים שמדביקים את המדבקות. במקום המדבקות צריך לדרוש צגים דיגיטליים שמציגים את המחיר בזמן אמת.
    סגור
  • 2.
    בינתיים מתברר שזה בכלל לא דבש, אלא סירופ סוכר (ל"ת)
    סתם 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סולחים לך
    קונה ברמי לוי 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ברוח הימים האלה של ראש השנה,ימי סליחה ,אנחנו סולחים לרמי לוי על טעות אי הדבקת המחיר על הדבש.שנה טובה ומתוקה לכל עם ישראל,ולרמי לוי מלך המחירים הזולים שבזכותו גם הצרכנים מעוטי היכולת נהנים!
    סגור
  • דבר בשם עצמך.גם בדבש הזה ישנה תוספת של סירופ סוכר .
    מרינה 09/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אסור שתהיה. רמי לוי כמו כל התיקונים דואג לכיס שלו.
    סגור