השוק

שקיעתה של הזריחה: WeWork בדרך לפשיטת רגל

לאחר שהבורסה הפסיקה את המסחר בכתבי האופציות של WeWork, קבוצת קרנות בוול סטרייט מנהלות דיונים רבים בנוגע לעתידה של החברה ורמזו שיתמכו בפתיחת בהליך משפטי לפשיטת רגל 
מערכת ice | 
חברת WeWork (צילום shutterstock)
לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל", הקרנות, בהן בלאקרוק, קינג סטריט קפיטל ובריגייד קפיטל, מנהלות מגעים ראשוניים בנוגע לתרחיש שבו יצטרכו לבצע ארגון מחדש של WeWork. בדיווח נרמז כי הקרנות שוקלות בחיוב לתמוך באפשרות של פתיחה בתוכנית לפשיטת רגל בהליך הגנה מפני נושים (צ'פטר 11). 
בורסת ניו יורק הפסיקה את המסחר בכתבי אופציות של החברה ביום שלישי (האחרון), בשל רמות מחירים "נמוכות באופן חריג", וציינה כי תתחיל בצעדים למחיקתם מהמסחר.
רק לפני כמה שנים הייתה WeWork אחד הסטארט-אפים הגדולים בארה"ב. המייסד אדם נוימן שאף לחולל שינוי באופן שבו אנשים עובדים וחיים, והחברה התרחבה עד מהרה לתחומים כמו מגורים וחינוך. WeWork גייסה מיליארדי דולרים וחתמה על חוזים לטווח ארוך על בניינים בכל רחבי העולם, במטרה להרוויח מהשכרת חללי המשרדים שבהם ללקוחות לטווח קצר.
אבל ניסיון ההשקה הכושל גרם להדחתו של ניומן מתפקידו בחברה. לבסוף החברה הונפקה בשנת 2021 דרך מיזוג עם SPAC אך למרות זאת מנייתה צנחה בשנה שעברה ב-97%, והאג"ח שלה צנחו לרמות מדאיגות חודשים ספורים לאחר שהגיעה להסכם עם נושיה. הסיבה לירידה התלולה שהחברה חווה תמונה בין היתר בעובדה שישנה ירידה בביקוש למשרדים משום שלמרות שאנחנו כבר אחרי הקורונה אנשים עדיין מעדיפים לעבוד מהבית.
WeWork ניסתה עד עכשיו להימנע מפשיטת רגל בהליך צ'פטר 11 ולארגן מחדש את חובותיה מחוץ לבית המשפט. אך, בעקבות הדיווח מניית WeWork נפלה ב-9%. בלאקרוק, קינג סטריט, בריגייד ו-WeWork לא מסרו תגובה לרויטרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה