השוק

דלק נכסים סיימה ביצוע הליך מימון מחדש: זה המהלך שעשתה

דלק נכסים שבשליטת חברת להב אל.אר סיימה ביצוע הליך מימון מחדש; פרעה הלוואות בהיקף של כ-450 מיליון שקל; נטלה הלוואה בסך של כ-200 מיליון שקל
מערכת ice | 
מניות (צילום vecteezy)
לאחר כניסת קרן רגנאר (מקבוצת קרנות הגידור אלפא) כשותפה בחברה בשווי של כ- 760 מיליון שקל ולאחר גיוס אג"ח, סדרה א' המדורגת A בסכום נטו של כ-413 מיליון שקל לזמן ארוך ובריבית קבועה, פרעה החברה הלוואות בנקאיות בהיקף כולל של כ-450 מיליון שקל, בריביות משתנות ולזמן קצר ובהתאם הוסרו השעבודים הקיימים.
במקביל נטלה הלוואה מתאגיד בנקאי בסך של כ- 200 מיליון שקל, לזמן ארוך, בריבית קבועה בשיעור של 3.99%, קרן וריבית צמודות למדד, ללא שעבוד קרקעות ו/או תחנות ומתחמי תדלוק, ובהתאם לתניות הפיננסיות של אג"ח סדרה א' שגויסה בחודש מאי האחרון.

לחברה יתרות מזומן ושווי מזומנים נזילים המופקדים בפיקדונות בנקאיים לז"ק, בהיקף של כ- 196 מיליון שקל, הנושאים ריבית ממוצעת של כ- 4.75%, המיועדים לפיתוח עסקי החברה והשבחת מתחמי הנדל"ן בתחנות התדלוק עפ"י תוכניות החברה.
פליקס שופמן, מנכ"ל דלק נכסים: "החברה סיימה מהלכים של החלפת חובות לזמן קצר בריביות משתנות למבנה חוב לזמן ארוך בריביות קבועות ויצרה קופת מזומנים. החוב תואם את תזרים החברה וקופת המזומנים את צורכי תוכנית הפיתוח של החברה. בחברה הובע אמון הן ע"י שוק ההון והן ע"י המערכת הבנקאית. לדלק נכסים מלאי קרקעות בתחנות התדלוק המיועדים לפיתוח מתחמי מסחר בתחנות ופוטנציאל נדל"ני נוסף, במטרה לפעול להגדלה מהותית של שכ"ד ומצבת הנכסים המניבים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה