השוק

עסקת הענק של להב אל.אר עם קרן רגנאר נחתמה

להב אל.אר מעדכנת היום (שני) כי ההסכם עם קרן רגנאר לפיו תשקיע בחברת הבת שלה - דלק נכסים 25 מיליון, נחתם ומחייב
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת להב אל.אר, שבשליטת אבי לוי, מעדכנת על השלמת עסקה וחתימה על הסכם מחייב לפי קרן רגנאר תשקיע בחברה הבת שלה – דלק נכסים 25 מיליון שקל, ההשקעה תבוצע לפי שווי חברה של כ-763 מיליון שקל. משקף שווי של כ-120% מההון העצמי ליום 30.9.22. בנוסף, על פי ההסכם, לרגנאר תהיה הזכות לבצע השקעה נוספת בחברה בסך של 25 מיליון שקל, בשלב הנפקת דלק נכסים לציבור.
בהסכם בין הצדדים נקבעו כללים ומנגנונים הקשורים ליחסים בין קרן רגנאר לבין להב אל.אר, לרבות זכויות הגנת מיעוט מקובלות, מנגנונים של התאמת כמות המניות המוקצות אשר יוקצו לקרן רגנאר כנגד סכום ההשקעה וזאת במקרים שונים שנקבעו במזכר ההבנות וכן כללים הקשורים לביצוע הנפקה על ידי החברה ומועדה.

אבי לוי, יו"ר להב אל.אר, מסר: "כניסת קרן רגנאר, בניהולם של עו"ד זכי רכטשאפן וגבי דישי ואשר נמצאת בבעלות שותפי קרנות הגידור אלפא, מהקרנות המובילות בשוק ההון הישראלי, לדלק נכסים בימים אלה היא הבעת אמון משמעותית בעסקי הנדל"ן של החברה, בפורטפוליו הנכסים, בצבר הפרויקטים, באיכות ההנהלה, החברה ובעלי השליטה. אנו סמוכים ובטוחים שדלק וקרן רגנאר יקדמו את החברה בתחום הנדל"ן ולמיצוי הפוטנציאל, כאשר כושר היזמות, הניהול והידע המקצועי של דלק נכסים יגיע לגבהים והישגים ולהפיכתה לחברה ציבורית מובילה. אני מודה לקרן רגנאר על האמון בנו".
זכי רכטשאפן, שותף ומנכ"ל קרן רגנאר, מסר: "הסביבה הנוכחית בשוק ההון וצמצום כמות הכסף הפנוי בשווקים מייצרים אפשרויות השקעה טובות בתחום הקרוס אובר. ההשקעה של קרן רגנאר בחברה מביעה את שיתוף הפעולה הטוב שלנו עם הנהלת דלק נכסים ואת האמון שלנו באפשרויות הצמיחה של החברה כיום ובעתיד, בהצלחת החברה לבצע הנפקה מוצלחת ולהמשיך לצמוח גם לאחריה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה