השוק

סלקום אנרג'י נכנסת לעולם הקמעונאות: זו עסקת הענק שנסגרה

משק אנרגיה מודיעה על התקשרות של סלקום אנרג'י, החברה המשותפת עם סלקום, בהסכם אספקת חשמל לרשת קמעונאית גדולה בהיקף של כ-125 מיליון שקל
מערכת ice |  1
סלקום תספק טעינה לרכבים חשמליים (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, freepik)
משק אנרגיה, הפועלת בתחום האנרגיה המתחדשת, הקונבנציונאלית ואספקת החשמל מדווחת היום (שלישי) כי, סלקום אנרג'י, מיזם משותף של משק אנרגיה וסלקום ישראל, התקשרה בהסכם לאספקת חשמל, לפיו תרכוש רשת קמעונאית גדולה מסלקום אנרג'י את כל החשמל הדרוש לה בסניפיה.
ההסכם שנחתם הינו לתקופה של 48 חודשים ממועד החתימה, כשבתום התקופה מתחדש ההסכם אוטומטית לתקופות נוספות של 12 חודשים. משק אנרגיה מעריכה כי, תחילת אספקת החשמל למרבית סניפי הרשת תתרחש במהלך שנת 2024.

כמו כן, משק אנרגיה מעריכה כי הרשת הקמעונאית המדוברת עמה נחתמה העסקה גם צפויה לרכוש חשמל בהיקף שנתי מוערך כולל של כ-85 מיליון קוט"ש. בהתאם, להערכת החברה ההסכם צפוי להניב לסלקום אנרג'י הכנסות בהיקף של כ-125 מיליון שקל בסך הכל.
הסכום המדובר הוא למשך תקופת ההסכם הראשונית (חלק החברה הוא כ-65 מיליון שקל) המשקפים סך של כ-40 מיליון שקל בשנה (חלק החברה מתוכו הוא כ-20 מיליון שקל), וזאת תחת ההנחה שהאספקה למרבית סניפי הרשת תחל בינואר 2024.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור