בריאות

משקה האנרגיה הפופולרי מסעיר את הסנאט: ייבחן ב-FDA?

סנטור ממדינת ניו־יורק דרש בסנאט לבחון את משקה האנרגיה הפופולרי PRIME ב-FDA. אף שהמשקה לא כולל תוספת סוכר, יש בו כמות קפאין גבוהה באופן ניכר משאר משקאות האנרגיה בשוק
מערכת ice | 
משקה פריים (צילום צילום מסך יוטיוב Logan Paul)
אנחנו רגילים שטרנדים באים והולכים, אך היום מתברר כי אחד הטרנדים החזקים לאחרונה לא יאריך חיים. לוגן פול, יוצר תוכן, משפיען ומתאבק חובב, הקים את מותג משקאות האנרגיה PRIME שמתחרה ברד בול ודומיו. המשקה הפך לוויראלי במהרה, עד שהמידע עליו הגיע כל הדרך אל הסנאט בארה"ב.
היום מדווח ב-NBC כי הסנטור צ'ארלס שומר מניו־יורק מבקש שמהשקה ייבחן על ידי ה-FDA: "אחד הטרנדים החמים של הקיץ וסמל הסטטוס בקרב הילדים הוא לא בגד או צעצוע, אלא משקה. אבל, הורים וצרכנים הישמרו כי מדובר בנזק בריאותי עבור הילדים להם המותג משווק את מוצריו".
יש לציין כי המותג, אותו פול הקים בשיתוף היוטיובר KSI, משווק את עצמו בתור משקה טבעוני וללא תוספת סוכר. עם זאת, למשקה יש רמות גבוהות של קפאין (200 מ"ל) - כמות שוות ערך לשש פחיות קולה או שתי פחיות רד בול. הדבר הביא לכך שהמשקה הוחרם בקרב בתי ספר בבריטניה ואוסטרליה.
מנגד, המותג עצמו טוען כי על הבקבוק כתוב באופן מובהק כי הוא לא מומלץ לבני 18 ומטה, וכי הם מוכרים משקה נוסף בשם "פריים - Hydration" בה אין קפאין כלל. הסנטור שומר טוען כי המיתוג והשיווק של שני המשקאות הללו אינם שונים מאוד אחד מהשני ולכן הדבר יכול להטעות את הילדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה