כסף וצרכנות

גם אתם זכאים? סלקום ופרטנר יפצו לקוחות בכ-13.5 מיליון שקל

בפשרה שהוגשה בבית המשפט נקבע כי חברות התקשורת פרטנר וסלקום יפצו לקוחות בכ-13.5 מיליון שקל. גם אתם זכאים?
מערכת ice | 
סלקום, פרטנר (צילום freepik)
בשנת 2019 הוגשה תביעה ייצוגית נגד סלקום ופרטנר, זאת בטענה כי במשך שנים סיפקו פרטנר וסלקום למנוייהן שירות תא קולי באופן חד-צדדי וללא עלות, עד שבמועד מסוים החליטו החברות להתחיל לגבות תשלום בגין השירות, שלא כדין.
בפשרה שהושגה בבית המשפט המחוזי מרכז, בעקבות התביעה הייצוגית, נקבע כי פרטנר תעניק פיצוי ללקוחות קיימים וללקוחות עבר זכאים בסך כ-6.5 מיליון שקל וסלקום תעניק פיצוי בסכום של כ-6.9 מיליון שקל. סך הכל כ-13.5 מיליון שקל אגב, הפשרה עדיין לא אושרה על ידי בית המשפט. כך פורסם היום (שני) ב-YNET.
במסגרת הפשרה הוסכם כי חברי הקבוצה הם כל לקוחות פרטנר וסלקום שהיה להם מנויים לשירות ללא תשלום, ושהחברות החלו לגבות מהם תשלום עבורו החל משנת 2019 ועד היום.
נוסף על כך, הוסכם כי הפיצוי לקבוצה ישולם באופן כזה: לחברי הקבוצה שכבר אינם מנויים של החברות ושסכום הפיצוי לו הם זכאים הנו 50 שקל ומעלה, החברות תעביר פיצויים בהמחאות בתוך 60 ימים ממועד הבדיקה. חברי הקבוצה שהם מנויים של החברות במועד הבדיקה יקבלו את הפיצוי כזיכוי אוטומטי במסגרת החשבונית החודשית הראשונה שתופק להם על ידי החברות, וזאת 60 ימים לאחר מועד הבדיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה