השוק

בלקרוק: הפד יהיה מוכן לחיות עם אינפלציה כדי למנוע מיתון

האנליסטים בחברת ההשקעות הבינלאומית, בלקרוק, מעריכים שארה"ב קרובה להפסקת העלאות הריבית כשהפדרל ריזרב יעדיף לחיות עם סוג של אינפלציה מאשר להתמודד עם מיתון
ניצן כהן | 
וול סטריט (צילום shutterstock)
האנליסטים בחברת ההשקעות בלקרוק מעריכים היום שארה"ב קרובה ליום בו תיעצר העלאת הריבית ובאופן עקרוני הפדרל ריזרב יעדיף לחיות עם אינפלציה מאשר להתמודד עם מיתון.
"בחינה מעמיקה של השווקים מגלה שלמרות העלייה במדד S&P, שווקי המניות מציגים ירידה בצמיחה: מדד S&P 500 עלה בכמעט 10% השנה, אך העלייה נשענת על כמה חברות טכנולוגיה בשווי גבוה מ-200 מיליארד דולר שמניבות את הרווחים תוך שהן נהנות מהבאזז סביב בינה מלאכותית. החלת שקלול שווה על כל החברות במדד ללא קשר לגודלן מראה שהוא ירד ביותר מ-1% השנה.

"בהסתכלות על הפד, אנו מאמינים שהוא מתקרב להפסקה בהעלאות הריבית ויהיה מוכן לחיות עם אינפלציה מסוימת כדי למנוע מיתון עמוק הדרוש להורדת האינפלציה ליעד, אך לא רואים את הפד נחלץ להצלת הכלכלה עם הפחתות ריבית בהמשך השנה בגלל הטרייד החד בין אינפלציה לצמיחה.
"מבחינת תיקי השקעות אנו מתמקדים באיכות תוך הבנה שהגנה מפני אינפלציה היא המפתח להצלחה. אנו בחשיפה בינונית לאשראי בדירוג השקעה ובחשיפת יתר לחוב הנקוב במטבע מקומי בשווקים מתפתחים. במניות אנו משקיעים בחברות שיהיו מסוגלות להגדיל את הרווחים שלהן ולהעביר עלויות גבוהות יותר ללקוחות ובהסתכלות אסטרטגית של חמש שנים ויותר אנו נשענים על נכסים ריאליים שחסינים יחסית לאינפלציה כמו תשתיות ונכסים תעשייתיים. בעת הזו חששות תקרת החוב הגבירו את התנודתיות בשוק, אך אנו רואים בשינוי בקצב הצמיחה-אינפלציה כגורם גדול יותר לתנודתיות לטווח ארוך יותר" הם כותבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה