השוק

חברת הקנאביס הרפואי הישראלית מתרחבת לתאילנד

קנבוטק חתמה על הסכם עקרונות שיעניק זכויות שימוש בלעדיות בקניין הרוחני שלה, וכן זכויות לייצור מקומי ומכירה של מוצרי רפואת המניעה שלה בשלוש חנויות קונספט ממותגות בקניונים מובילים וכן באתר אינטרנט ייעודי
מערכת ice | 
אלחנן שקד, מנכ"ל קנבוטק (צילום יחצ, unsplash, freepik)
קנבוטק, חברת ביוטכנולוגיה העוסקת בין היתר בפיתוח קונספט רפואת מניעה המבוסס על CBD ומיצויי פטריות מרפא, מדווחת על חתימה על הסכם עקרונות להקמת מיזם משותף בתאילנד במסגרתו תעניק קנבוטק למיזם זכויות שימוש בלעדיות בקניין הרוחני שלה, וכן זכויות לייצור מקומי ומכירה של מוצרי רפואת המניעה שלה בשלוש חנויות קונספט ממותגות בקניונים מובילים וכן באתר אינטרנט ייעודי.
חברת MyCannabiz Global תשקיע במיזם לפחות מיליון דולר בבניית המותג של קנבוטק ובהחדרתו לשוק ה-CBD הצומח בתאילנד, וקנבוטק תתחייב להעניק למיזם תמיכה וליווי מדעי ושיווקי מתוך הניסיון שצברה במכירת מוצריה באנגליה.

בהסכם העקרונות התחייבה MyCannabiz Global להקים לפחות שלוש חנויות קונספט בקניונים מובילים באזור בנגקוק (כגון: Siam Paragon). החנויות יעוצבו באותו האופן בו עוצבה חנות הקונספט של קנבוטק בקניון ווסטפילד בלונדון, ויכילו אלמנטים טכנולוגיים שקנבוטק פיתחה אשר מעניקים חווית קניה ייחודית, לרבות סריקת פנים בטכנולוגיית AI למדידת פרמטרים רפואיים, שולחן אינטראקטיבי ואפליקציית ההתאמה האישית MyBeing לטלפון החכם. החברות יפעלו להרחיב את המיזם למיקומים נוספים בהתאם לעמידה באבני דרך שיקבעו בין הצדדים.
חלוקת האחזקות במיזם המשותף הוסכמה על 35% לקנבוטק ו-65% ל-MyCannabiz Global. כמו כן, תקבל קנבוטק תמלוגים בהיקף של 5% מתוך ההכנסות השנתיות של המיזם.
שוק הקנאביס וה-CBD בתאילנד נמצא במגמת צמיחה מואצת וצפוי להגיע למעל ל-9 מיליארד דולר עד 2030 תוך שהוא מאפשר בין היתר מכירה של מוצרים המכילים CBD בקטגוריות כמו תמרוקים, מוצרי דרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה ועוד. הממשל התאילנדי רואה בתעשייה זו מנוע צמיחה לכלכלה וצופה כי 40 מיליון התיירים המבקרים במדינה מדי שנה, ייצרו הכנסות גדולות מצריכת המוצרים לשימוש פנאי ולצרכים רפואיים. הממשל התאילנדי פועל אקטיבית להקמת אזור עדיפות לאומית, "Wellness Corridor", במסגרתו יוענקו הטבות ליזמים אשר יקימו מיזמים בתחום תיירות המרפא.
MyCannabiz Global גייסה לשורותיה רופאים מובילים והיא פועלת להחדיר את המותג של קנבוטק גם לקליניקות, מרפאות ובתי חולים ברחבי תאילנד.
מנכ"ל קנבוטק, אלחנן שקד, מסר: "זוהי שנת הפריצה של קנבוטק ובמסגרתה עתידות להיפתח בשנה הקרובה 4 חנויות בתוך סניפי סופר-פארם בפולין ועוד 3 בתאילנד מה שיקדם את קנבוטק מחברה בעלת נקודת מכירה אחת לרשת בפריסה גלובלית. אני שמח שגורמים נוספים ברחבי העולם מזהים את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בקונספט רפואת המניעה הייחודי שפיתחנו ומוכנים להשקיע סכומים מכובדים במינוף שלו במדינות היעד שלהם. אנו פועלים להמשך יצירה של שיתופי פעולה דומים במדינות נוספות אשר יאפשרו לקנבוטק לבנות מותג Wellness עולמי ולעבור בהקדם לתזרים מזומנים חיובי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה