השוק

מהפך בעולם הביטוח: מיקרוסופט וסאפיינס הישראלית בשת"פ פורץ דרך

הבינה המלאכותית של מיקרוסופט תאפשר ללקוחות סאפיינס לנווט בקלות במסמכים מורכבים כגון פוליסות, תנאים ועוד, תוך כדי שימוש במודלים של AI
מערכת ice | 
דליה אופיר, אלכס צוקרמן (צילום באדיבות החברה)
חברת סאפיינס, מובילה בין-לאומית בפתרונות תוכנה לענף האינשורטק, מודיעה היום בכנס הלקוחות הבין-לאומי של החברה המתקיים בברצלונה, על שיתוף פעולה עם מיקרוסופט, במסגרתו תטמיע החברה את כלי ה-AI של מיקרוסופט, בתוכנות הביטוח שמפתחת סאפיינס.
סאפיינס תשלב את שני השירותים Microsoft Azure OpenAI, ו-Azure Power Virtual Agents, כדי לספק פתרונות AI ג'נרטיביים לחברות ביטוח שיאפשרו ללקוחות סאפיינס לנווט בקלות במסמכים מורכבים כגון פוליסות, תנאים ועוד, תוך כדי שימוש במודלים של AI.

ה-AI, השירותים הקוגניטיביים והאוטומציה של מוצרי סאפיינס, יעצימו את חווית המשתמש, יספקו תשובות מיידיות בשילוב אינטראקציה במגוון שפות, בתוך הפחתת הצורך בשיחות עם סוכנים וצוותים אמיתיים. כמו כן, זה גם צפוי לסייע בפעילויות היומיומיות של החתמים ולצמצם את זמן עיבוד התביעות וזיהוי הונאות.
אלכס צוקרמן, מנהל אסטרטגיה ראשי בסאפיינס: "אנו נרגשים להשיק את כלי הבינה המלאכותית של הדור הבא למבטחים ולשתף פעולה עם מיקרוסופט, באספקת הפתרונות החדשניים ביותר המוצעים היום בשוק. הפוטנציאל של AI ג'נרטיב לאינשורטק הוא עצום, ועכשיו זה הזמן של חברות הביטוח לגלות כיצד הן יכולות לתרום ללקוחותיהן ולהגדלת העסק".
דליה אופיר, מנהלת תעשיית השירותים הפיננסיים העולמיים במיקרוסופט: "אנחנו רואים את הפוטנציאל למה שבינה מלאכותית יכולה לעשות עבור הדור הבא של פתרונות ביטוח. שילוב כלי ה-AI שלנו בתוכנות סאפיינס, יאפשר לנו לחקור ולהגדיר את הפתרונות הנכונים למבטחים ברחבי העולם. ככל שה-AI הג'נרטיבי ממשיך להתפתח, אנו מצפים להביא דרכים חדשניות לשיפור וייעול תהליכי ותפעול ביטוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה