השוק

גב-ים חוגגת: העסקאות שיכניסו לה עשרות מיליוני שקלים נחשפות

חברת הנדל"ן גב-ים חתמה על שני הסכמי שכירות על שטח כולל של כ-8,000 מ"ר בפרויקט גב-ים רעננה, אשר יניבו הכנסות בסך כולל של כ-85 מיליון שקל
מערכת ice | 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים (צילום vecteezy, אלדד רפאלי)
גב-ים בשתי עסקאות משמעותיות עם חברות הטכנולוגיה הבין-לאומיות Texas Instruments ו-NCR ברעננה. אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים: "גב-ים חתמה על שני הסכמי שכירות נוספים בפרויקט גב-ים רעננה. האחד, עם חברת Texas Instruments, לשכירות שטח של כ-4,000 מ"ר, לתקופה של 10 שנים, תמורת דמי שכירות בסך כולל של כ-55 מיליון שקל (בגין כלל תקופת השכירות, חלק גב-ים - 69.5%). ההסכם השני נחתם עם חברת ההייטק NCR, לשכירות שטח של כ-3,600 מ"ר, לתקופה של 5 שנים, תמורת דמי שכירות בסך כולל של כ-30 מיליון שקל (בגין כלל תקופת השכירות, חלק גב-ים - 69.5%)".
הפרויקט, אשר כולל שני בניינים בני עשר קומות משרדים, מעל קומת מסחר כפולה, ממוקם בלב אזור התעשייה קרית אתגרים המבוקש ברעננה. הפרויקט הוא עסקת קומבינציה עם חברת שופרסל נדל"ן (חלק גב-ים 69.5%), והוא מוקם בשטח עילי כולל של כ-40 אלף מ"ר, מתוכם כ-35 אלף מ"ר משרדים וכ-5 אלפי מ"ר מסחר. השלמתו של הפרויקט צפויה ברבעון השלישי של שנת 2023. 
גב-ים ממשיכה להתמקד בפעילות הייזום האינטנסיבית ומציגה צבר פרויקטים ענק, בפריסה רחבה, הן גיאוגרפית והן סקטוריאלית, שמתמקד במוקדי הביקוש המרכזיים וכולל 14 פרויקטים, בשטח כולל של כ-515 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-5.2 מיליארד שקל, הגוזר תוספת הכנסות שנתיות מייצגות של כ-450 מיליון שקל (חלק החברה). 
כ-54% מהשטחים העיליים בפרויקטים שבביצוע שווקו לתקופת שכירות ממוצעת של כ-10.3 שנים. 
במהלך שנת 2023 תשלים החברה ותאכלס ארבעה פרויקטים, בשטח כולל של כ-180 אלף מ"ר (145 אלף מ"ר חלק החברה), שיניבו הכנסה מייצגת של כ-80 מיליון שקל (חלק החברה), וכוללים את מגדלי מתם מזרח #2 ורב בריח #1, אשר הושלמו ושווקו במלואם, המרלו"ג הרביעי בפארק גב-ים מפרץ חיפה, אשר שווק גם הוא במלואו, ופרויקט גב-ים רעננה.
את עסקאות השכירות מטעם גב-ים, שנחתמו כאמור הוביל סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של גב-ים, מר יריב בר-דעה, וליוו משרדי עורכי-הדין וקסלר ברגמן ומשרד גולדפרב גרוס זליגמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה