השוק

פאגאיה מתפתחת: זה השירות שסיפקה לחברות ענק בין-לאומיות

במסגרת העסקה, פאגאיה בחנה עבור גופים אלה תיק אשראי צרכני שנמכר על ידי איגוד אשראי בארה"ב לצורך הערכת כדאיות הרכישה והתמחור הראוי והובילה להשלמת העסקה
מערכת ice | 
רכישות בכרטיסי אשראי (צילום freepik)
פאגאיה הודיעה היום (שני) על התפתחות משמעותית בפעילותה העסקית, במסגרתה סיפקה שירותי חיתום ותמחור אשראי צרכני למספר מנהלי נכסים מובילים גלובאליים בתחום האשראי: אנג'לו גורדון, ATLAS SP Partners ו-Värde Partners.
במסגרת העסקה פאגאיה בחנה עבור גופים אלה תיק אשראי צרכני שנמכר על ידי איגוד אשראי בארה"ב, לצורך הערכת כדאיות הרכישה והתמחור הראוי והובילה להשלמת העסקה. המהלך מהווה שלב חשוב בהתפתחות של פאגאיה, במסגרתה גופים בין-לאומיים מובילים מסתמכים על הטכנולוגיה של החברה לצורך קבלת החלטות השקעה ותימחורן, בעוד פאגאיה עצמה מספקת את שירותיה הטכנולוגיה, אך לא מספקת מימון לביצוע העסקה או רוכשת חלק ממנה. כמו כן, האמור מהווה חותמת איכות חשובה נוספת לאיכות הטכנולוגיה ויכולות החיתום של פאגאיה, אשר מקבלת משנה תוקף במיוחד בתנאי השוק הנוכחיים.
פאגאיה נוסדה במרץ 2016 על ידי גל קרובינר, שמכהן כמנכ"ל החברה, אביטל פרדו, שמכהן כמנהל טכנולוגיות ראשי (CTO), ויהב יולזרי, שמכהן כמנהל הכנסות ראשי (CRO). החברה מספקת שירותי הערכת סיכונים, באמצעות למידת מכונה וביג דאטה לנותני אשראי בהלוואות מקוונות (בעיקר צרכניות והלוואות רכב), ובכך מאפשרת להם לשפר את פעילותם. נוסף לחברה פעילות נדל״ן הכוללת רכישת בתים בארה״ב באמצעות מודלים מבוססי למידת מכונה. המשרד הראשי של החברה שוכן במגדל עזריאלי שרונה בתל־אביב ולה סניפים בניו יורק ובסנטה מוניקה. ביוני 2022 העסיקה החברה יותר מ-600 עובדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה