מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: ארנו בהכנסות מטורפות, מאסק ובזוס בשבוע חלומי

דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שובע, כאשר ברנאר ארנו התפוצץ עם הכנסות של 7.2 מיליארד דולר כשהוא שומר על המקום הראשון כמובן, מאסק ובזוס אחריו עם הכנסות עתק של כ-2 מיליארד דולר, ומי סוגרים את החמישייה הפותחת?
מערכת ice |  1
אילון מאסק ברנאר ארנו גף בזוס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
דירוג עשירי העולם של מגזין "פורבס" פורסם כמדי שבוע כאשר האיש העשירי בעולם, ברנאר ארנו, רושם הכנסות מטורפות של לא פחות מ-7.2 מיליארד דולר, כשהוא כמובן במקום הראשון בעולם עם שווי מדהים של 242.2 מיליארד דולר.
באופן כללי, הצמרת הגבוהה חוותה שבוע חלומי, כאשר אילון מאסק שומר על המקום השני עם הכנסות שבועיות של 2.3 מיליארד דולר, כשהונו האישי מוערך כעת ב-179.5 מיליארד דולר, עלייה יפה מאוד בשבועות האחרונים.
במקום השלישי ממוקם ג'ף בזוס, שכמו מאסק וארנו, רושם שבוע מטורף עם הכנסות עם סך 2 מיליארד דולר, והונו האישי מוערך כעת ב-135.2 מיליארד דולר. במקום הרביעי ברשימת עשירי העולם של פורבס השבוע ממוקם לארי אליסון, שרשם הכנסות של 76 מיליון דולר, כשהונו האישי מוערך כעת ב-121.6 מיליארד דולר.
מי שסוגר את רשימת חמשת האנשים העשירים ביותר בעולם כיום על פי מגזין פורבס הוא ביל גייטס, שאמנם רשם הפסדים של 308 מיליון דולר, אך שמר על המקום החמישי עם הון של 114.2 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי זה מעניין?
    גדעון 05/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תפרסמו מי תרם השבוע הכי ברבה לאנושות?
    סגור