השוק

דירוג קמעונאיות האופנה: זו המניה שעשתה את התוצאות הטובות באפריל

קמעונאיות האופנה מושפעות באופן ישיר מהצריכה הפרטית וכאן ישראל היא מעצמה; הישראלים חובבי קניונים, מבצעים ומותגים ומכאן ניתן ללמוד איזו מניה עשתה את התוצאות הטובות ביותר בחודש אפריל; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
הראל ויזל (צילום vecteezy, דימה טליאנסקי, באדיבות קונברס)
קמעונאיות האופנה היא שיקוף כמעט מלא לצריכה הפרטית וישראל בתחום הזה היא מעצמה. הישראלים הם חובבי קניות, חובבי קניונים ומותגים ומכאן ניתן לגזור מסקנה מתבקשת שאחד המותגים של רשת פוקס יהיו בין המובילים בביצועים כך עוד המצב המקרו כלכלי טוב.
נכון להיום הריבית הגבוהה מחלחלת לשוק הנדל"ן ולעולם הפיננסים אבל עדיין היא רחוקה מלחלחל לעולם הקמעונאות אז אם בחודשים שעברו חששנו ממצב בו הישראלים יצמצמו את הרכישות בקניונים ויחליפו את הקניות של המותגים בקניונים בקניות שלהם בחו"ל הרי שאנחנו מתחילים להפנים את המצב - זה לא קורה.

את הביצועיןם הטובים ביותר עשתה בחודש אפריל ריטיילורס שהיא הזרוע של קבוצת פוקס שמרכזת את המכירות של המותג נייקי ומכאן, כמה מבצעי מכירות, דגם ששובר את השוק וכן הלאה משפיעים באופן ישיר על הביצועים של החברה ומכאן על הביצועים של המניה.
כדאי לשים לב לעוד דבר בכל הנוגע לעולם קמעונאות האופנה וזה המיזוג הצפוי בין דלתא וגולף. כאן אנחנו מבינים שיכול להיווצר מצב בו שתי הרשתות האלה, כשהמיזוג יושלם וככל שהוא יושלם ייצרו רשת אחת חזקה שתיתן תחרות בכל הסיגמנט שהוא לא אופנת ספורט וזה מעניין.
קסטרו ששברה את השוק לפני מספר לא רב של שבועות עם מבצעים אגרסיביים סיימה אותם ונראה שהחשש מפני שחיקה משמעותית ברווחיות התפוגג ולמעשה אפילו מתבררת הטקטיקה שאפיינה את המבצע האגרסיבי של סוף החורף והוא ריקון המחסנים, רגע לפני שרואי החשבון יחייבו את הרשת למחוק את המלאי מהמאזנים וכך קסטרו עשתה את הדבר הנכון והפכה את המלאי למזומן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה