השוק

צ'ק פוינט מכה את התחזיות עם רווחים של 1.8 דולר למניה

האנליסטים בשווקים צפו לרווח נקי של 1.78 דולר למניה; צ'ק פוינט רכשה מניות במסגרת תוכנית ה-Buy Back בהיקף של 325 מיליון דולר; גיל שוויד: "הצמיחה הדו-ספרתית במספר המנויים המשלמים באה בעיקר ממוצרי הגנת תיבת הדואר האלקטרוני"
ניצן כהן | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
צ'ק פוינט סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הכנסות של 566 מיליון דולר שהם עלייה של 4% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות ממנויים משלמים על מוצרי האבטחה של החברה זינק ברבעון הראשון של 228 מיליון דולר שהם עלייה של 13% ביחס להכנסות ממנויים משלמים ממוצרי האבטחה ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי הסתכם ב-238 מיליון דולר והיווה 42% מהמכירות והרווח הנקי הסתכם 1.8 דולר למניה שהם עלייה של 15% ביחס לרווחים ברבעון המקביל. במהלך הרבעון הראשון של השנה רכשה צ'ק פוינט 2.6 מיליון מניות במסגרת תוכנית ה-Buy Back שלה שהם במונחים כספיים 325 מיליון דולר.

מצבת המזומנים ושווי המזומנים של צ'ק פינט בסוף הרבעון הראשון של השנה עומדת על 3.19 מיליארד דולר שהם עלייה של יותר מ-60 מיליון דולר לעומת מצבת המזומנים בסוף השנה שעברה, אז היא עמדה על 3.5 מיליארד דולר.
גיל שוויד אמר עם פרסום הדו"חות הכספיים של החברה כי הצמיחה הדו-ספרתית בהכנסות ממנויים של מוצרי האבטחה של החברה נבעו בעיקר ממוצרי האבטחה של החברה לתיבת הדואר האלקטרוני שממשיכה להיות כלי העבודה העיקרי בעידן המודרני.
האנליסטים בשווקים העריכו שצ'ק פוינט תציג ברבעון הראשון של השנה הכנסות בטווח של 545 מיליון דולר עד 585 מיליון דולר כשממוצע התחזיות היה להכנסות של 565 מיליון דולר. 
תחזיות הרווח לחברה היו בטווח של 1.68 דולר עד 1.73 דולר למניה כשממוצע התחזיות היה ל-1.73 דולר למניה.
צ'ק פוינט עמדה בתחזיות האנליסטים בכל הנוגע להכנסות של חטיבת הענן שלה שממשיכה ליהנות מביקושים יציבים (וחזקים) שתומכים בעולם שהולך לעבודה היברידת. כלומר, עבודה מהבית במקביל לעבודה במשרדים מה שגורם ללא מעט כאבי ראש לאחראים על אבטחת מידע בארגונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה