השוק

מניית נטפליקס צנחה ב-8%: הדו"ח שתעתע את וול סטריט

התחרות הקשה ממשיכה להשפיע על נטפליקס שפספסה את תחזיות האנליסטים במספר המנויים החדשים, דבר שהוביל לצניחה של המניה בכמעט 8%. תוך רגעים ספורים הירידות כמעט נמחקו לאחר שגילו כי הדו"ח הרבעוני היה הרבה יותר טוב ממה שחשבו
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)
ענקית הסטרימינג נטפליקס דיווחה אתמול בלילה (שלישי) שעון ישראל על הדו"ח הרבעוני, ולאחר פספוס דרמטי במספר המנויים החדשים, המניה צנחה ברגע ב-8% - דבר משמעותי למניה המתאוששת עדיין מהמשבר הקודם והתחרות הקשה מאז כניסתן של דיסני פלוס, אפל ואמזון, למה שבעבר היה המונופול של נטפליקס בעולם.
החברה פספסה את תחזית מספר המנויים החדשים שיצטרפו. כך, על פי ענקית הסטרימינג היו אמורים להצטרף 2.3 מיליון משתמשים חדשים ברבעון הראשון של 2023, וכך ניתחו האנליסטים. אך בפועל, נטפליקס דיווחה על 1.75 מיליון משתמשים חדשים בלבד, דבר שהוביל לצלילה של המניה ב-8% במסחר המאוחר סביב שער של 294 דולר.

מניית נטפליקס במסחר המאוחר. צילום מסך גוגל
אולם, המניה תיקנה והירידות כמעט נמחקו, וזאת לאור העובדה כי נטפליקס דווקא עקפה את תחזיות האנליסטים בהכנסות. תחזיות האנליסטים עמדו על 8.12 מיליארד דולר, והחברה פרסמה הכנסות ברבעון הראשון שעמדו על 8.16 מיליארד דולר. 

גם בשורת הרווח למניה עקפו נתוני הדו"ח את תחזיתה אנליסטים שהיו על 2.85 דולר למניה, ועל פי הנתונים של החברה: 2.88 דולר למניה.
מתחילת השנה מניית נטפליקס שומרת על מגמת העלייה, ועלתה ב-13.14%, ובחודש האחרון עם עלייה של 9.36%. כך, שלמרות הצניחה הגדולה שנה שעברה, בסך הכול נטפליקס איזנה את הירידות ובחמש השנים האחרונות עם עלייה סולידית של 1.81% בלבד, אולם עדיין הרחק מהשיאים אליהם המניה הגיעה.

מניית נטפליקס במבט כולל. צילום מסך גוגל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה