השוק

טופ גאם מתחדשת: תרכוש את פארמאיטבי בע"מ ב-3.5 מיליון שקל

חברת טופ גאם מודיעה על אישור הדירקטוריון שלה לרכישה מלאה של חברת פארמאיטבי בע"מ, עבור 3.5 מיליון שקל. מייסדת החברה הנרכשת, ד"ר יבגניה לוזינסקי, תמונה לסמנכלית המחקר והפיתוח בטופ גאם
מערכת ice | 
טופ גאם (צילום אהרון גדליה)
חברת טופ גאם הישראלית, יצרנית תוספי התזונה בצורת סוכריות גומי, מדווחת היום (ראשון) כי דירקטוריון החברה אישר הסכם לרכישה מלאה של חברת פארמאיטבי בע"מ עבור סכום של 3.5 מיליון שקל.
החברה הנרכשת מספקת שירותים אנליטיים לפיתוח וביצוע בדיקות שוטפות של מוצרי פארם, מזון וקוסמטיקה. כמו כן, החברה מספקת שירותי מעבדת פורמולציות לאותם תחומים, בעולם ובארץ.
מייסדת החברה היא ד"ר יבגניה לוזינסקי, ועם השלמת הרכישה היא תמונה לסמנכ"לית המחקר והפיתוח של טופ גאם ותהיה אחראית על כל פעילות המו"פ של החבר, ועל הפיתוח של מוצרים חדשים. ד"ר לוזינסקי תקבל אופציות לרכישת 0.5% מההון המונפק של החברה ואלו יבשילו במספרן עד סוף 2026 לפי מחיר מימוש בשווי צפוי של 700 מיליון שקל.
לדברי חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם: "אנו גאים לדווח היום על אבן דרך חשובה להתרחבותה העסקית של החברה, המהווה צעד נוסף למימוש חזונה. מהלך הרכישה יאפשר לטופ גאם להאיץ את פיתוח המוצרים לעולם הפארמה, כמו גם לשפר את שרשרת האספקה של החברה ואת סטנדרט האיכות של החברה, תוך התייעלות תפעולית. טופ גאם עבדה עם פארמאיטבי בפיתוח המיקרו-קפסולציה בהצלחה רבה, ואנו משוכנעים שד"ר לוזינסקי תוכל לתרום רבות לטופ גאם כמנהלת המו"פ של החברה. אנו מאמינים כי רכישת החברה, והשינויים הארגוניים בעקבותיה, ייצרו ערך רב לטופ גאם והם צעד חשוב בהמשך  מימוש האסטרטגיה והשגת היעדים שהצבנו".  
ד"ר יבגניה לוזינסקי, מייסדת פארמאיטבי, הוסיפה: "אני מתרגשת וגאה להצטרף לטופ גאם כסמנכ"לית המו"פ החדשה. החבירה של פארמאיטבי לטופ גאם הינה אבן דרך חשובה שתאפשר לא רק בדיקות איכות שוטפות, כי אם גם תתמוך בפיתוח מוצרים חדשניים ומובילים בשוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה