השוק

רשות המסים תעניק פיצויים לתושבי הצפון: ההחלטה הדרמטית נחשפת

בעקבות ההסלמה בצפון והנזק שנגרם לענף התיירות, ברשות המסים הוציאו הודעה כי בימים הקרובים יקיימו הארכת מצב בנוגע לפיצויים, כאשר בכל מקרה עסקים שנפגעו  זכאים לתבוע פיצויים בגין הביטולים
מערכת ice |  1
מבצע "עלות השחר" (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בעקבות ההסלמה בצפון, נופשים רבים שאמורים היו להגיע לצימרים ולמלונות השונים לנפוש לרגל חג הפסח, והחופשה הארוכה, ביטלו את הזמנותיהם, ובעלי העסקים בצפון חטפו מכה כלכלית קשה מאוד.
העקבות כך, ברשות המסים הוציאו הבוקר (שישי) הודעה, בה נכתב: "הסלמת המצב בגזרת הגליל המערבי הביאה לביטולי הזמנות בבתי מלון ובבתי הארחה באזור במהלך סוף השבוע. מאחר שהישובים שהושפעו מהאירוע הינם ישובי ספר, הרי שבהתאם לחוק ולתקנות מס רכוש וקרן פיצויים, עסקי התיירות באותם ישובים זכאים לתבוע פיצויים בגין הביטולים. רשות המסים עוקבת אחר כלל ההתפתחויות ומתעדכנת כל העת, ותפרסם בימים הקרובים הנחיות מפורטות לעסקים בעניין אופן הגשת התביעה והתנאים לזכאות".

עוד נכתב כי "נציין כי אתמול והבוקר ביקרו צוותי מס רכוש באתרי הפגיעות, סקרו את הנזקים שנגרמו מהרקטות ונתנו מענה ראשוני לניזוקים, ובכלל זה להצבת שמירה בעסקים שנותרו פרוצים. הטיפול בנזקים, בצפון הארץ ובדרומה ימשך גם היום".
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳, מסר: "אלו בדיוק המקרים בהם המדינה צריכה להכניס את ידה לכיס ולהתגייס למען אזרחיה. אויבי ישראל, מבקשים לפגוע לנו בחג, ולפגוע באזרחי ישראל.  הם לא יוכלו לנו, עם ישראל יודע להתאחד ברגעים כאלו וצה״ל מנחית ברגעים אלו מכה כואבת נגד הטרור.  אני קורא לעסקים שנפגעו לפנות לרשות המסים ולרשויות ולקבל את המגיע להם. אני מאחל לכל בית ישראל חג שמח ושקט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הערכת* מצב
    מ 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הערכת מצב
    סגור