השוק

שר פיטנס בדרך למכור את הרשת: הצעת הענק נחשפת

אחרי ששר פיטנס קרסה כשהגיעה לחובות של 24 מיליון שקל, מה שאילץ אותה לסגור את רשת מכוני הכושר שלה, היא סירבה למכור את המותג, אך בית המשפט קיבל את בקשת הנושים, והולמס פלייס וספייס כבר הגיש בקשות רכישה על החברה
מערכת ice |  8
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
שר פיטנס (שיר סנדרה) קרסה לחלוטין בחודש האחרון כשהגיעה לחובות של לא פחות מ-24 מיליון שקל, מה שאילץ אותה לסגור את רשת מכוני הכושר שלה. לאחרונה, עלו דיווחים כי פיטנס אינה מוכנה למכור את הרשת שבבעלותה ובבעלות בעלה, עידן מעטי, ששימש כמנכ"ל החברה.
היום (שלישי) רשת מכוני הכושר "הולמס פלייס" הודיעה כי היא הגישה בקשה רשמית לרכוש את המותג שבבעלותה. השופטת בטינה טאובר נעתרה בשבוע שעבר לבקשת נאמני חברת "שר פיטנס" ואישרה לנאמנים לפרסם הזמנה להציע הצעות לרכישת החברה, פעילותה, נכסיה לרבות המותג, המוניטין וסימן המסחר SHER FITNESS, זאת למרות התנגדותה של פיטנס.
בהודעה שיצאה מטעם הולמס פלייס, נכתב כי "בהמשך לדיווחים בתקשורת אודות התמודדתה של החברה על רכישת פעילות סניפי שר פיטנס בע"מ ("שר פיטנס"), החברה מתכבדת להודיע כי ביום 27 במרץ 2023, היא הגישה הצעה בלתי חוזרת לרכישת נכסי ופעילות שר פיטנס בע"מ ("ההצעה").
שר פיטנס הינה חברה המצויה בהליך חדלות פירעון לפי חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, תשע"ח- 2018, אשר במסגרתו, בית המשפט אישר לנאמני שר פיטנס לפרסם הזמנה לרכישת הממכר (כהגדרתו במסמך זה).
מובהר, כי ההצעה אינה עולה כדי הסכם מחייב, כשלעצמה, והבשלתה לכדי הסכם מחייב כפופה לתנאים מתלים כמפורט להלן וכן להמלצת הנאמנים של שר פיטנס לבית המשפט לקבל את ההצעה. לאור האמור, אין כל וודאות כי ההצעה תתגבש לכדי עסקה אשר תצא אל הפועל.
להלן יתוארו עיקרי ההצעה. החברה, באמצעות חברה ייעודית בהקמה (SPC) ("המציעה"), תרכוש את הממכר (כהגדרתו להלן) במצבו כפי שהוא (As is Where is) במועד ההשלמה (כהגדרתו להלן).
הממכר יכלול את הנכסים הבאים: זכויות שכירות במועדוני שר פיטנס בחיפה, פתח תקווה, קריית אתא, ראשון לציון, נתניה, רמת אביב (תל אביב) ומודיעין,  בגין התקופה שממועד ההשלמה ואילך. ציוד קבוע לרבות שיפורים במושכר, ציוד ספורט וכן מכונות, כלי רכב ציוד ותוכנות של מוקד שיחות ושירות לקוחות.
נכסי ידע ומוניטין לרבות השם המסחרי "שר פיטנס" והמותג "שר פיטנס" (בעברית ובאנגלית); קניין רוחני; מוניטין; ידע, מערכי שיעורים ואימונים; סימני מסחר; חשבונות פייסבוק ואינסטגרם של כל אחד מסניפי שר פיטנס.
הממכר יירכש על ידי המציעה כשהוא נקי וחופשי. הממכר לא יכלול: (א) חובות לקוחות, שיקים או כספים או זכויות נוספות כלשהן מצדדי ג' וכן מזומנים ושווי מזומנים כפי שהינם בחשבון הנאמנים ומגיעים לחברה; (ב) זכויות החברה ו/או עובדיהן כלפי ביטוחי מנהלים קרנות פנסיה וכדו'; (ג) זכויות במקרקעין (ככל שקיימות).
החל ממועד ההשלמה ולמשך עד 60 יום ("תקופת בחינה") למציעה תהיה זכות להודיע על ויתור וסיום ההתקשרות קיימת באיזה מהסכמי השכירות של הסניפים של שר פיטנס, ובמקרה כאמור המציעה לא תשא בשום אחריות או התחייבות הנוגעת להסכם השכירות, שוויתרו עליו. המציעה תשלם את דמי השכירות והניהול בגין תקופת הבחינה.
התמורה: המציעה תשלם 1.2 מיליון שקל במזומן, בתשלום אחד, בתוספת מע"מ כדין. בסוף שנת הפעילות הראשונה ממועד ההשלמה וכנגד הפטרת גברת שיר סנדה, בעליה של שר פיטנס,  מחובותיה האישיים לנושי שר פיטנס תשלם המציעה מיליון שקל.
עובדים: המציעה תקלוט לעבודה את עובדי שר פיטנס שיהיו מעוניינים בכך. תנאי העסקתם של העובדים האמורים, יהיו כמקובל לעובדים של החברה, שאופי עבודתם דומה. המציעה תהיה פטורה מכל חוב או התחייבות בקשר לעובדים בגין התקופה שעד מועד ההשלמה ובגין סיום העסקתם בחברה.
העסקת גב' שיר סדנה ובעלות במציעה: המציעה תעסיק את גברת שיר סנדה, על פי הסכם עבודה אישי כמקובל אצל החברה. במידה, ורק אם יהיה בכך (בין השאר) כדי ליצור מקור עבור גב' שיר סנדה לאישור הסדר נושים או מתן צו הפטר מכל חובותיה, המציעה תעניק גב' סנדה תגמול הוני (על פי תכנית אופציות כדין) של עד 9.9% מהון המניות של המציעה. תקופת ההבשלה של האופציות האמורות תתפרש על 3 השנים הראשונות שבהן גברת שיר סנדה תועסק על ידי המציעה.
תנאים מתלים: התנאים המתלים המצטברים לתוקפה של ההצעה הינם: אישור ביהמ"ש להצעה לא יאוחר מיום 4 באפריל 2023; וכן אישור הממונה על התחרות (ללא סייג) לא יאוחר מיום 26 באפריל 2023. המציעה רשאית להאריך את המועדים להתקיימות התנאים המתלים. אי קיום התנאי במלואם ובמועדם יביא לבטלות ההצעה. מועד ההשלמה: עד שלושה ימי עסקים ממועד התקיימות אחרון התנאים המתלים כמפורט לעיל, ובלבד שלא יהיה מאוחר מיום 26 באפריל 2023.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הצעת ענק? התבלבלתם
    ירון 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1.2 מיליון עבור החברה בלי החובות ... נראה ששר פיטנס כתבה פה את הכתבה
    סגור
  • 6.
    מי שעושה פדיון במליון שקל עם חובות כאלו
    לירן 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עפ פרסומים בעיתונות. צריך לעבוד כל החיים כדי להחזיר חובות, אולי ככה אנשים פה יקחו אחריות.
    סגור
  • 5.
    קנו ב2.2 מיליון אבל מה עם החוב שנשאר? (ל"ת)
    תל אביב 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מותג מת. (ל"ת)
    מימוו 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    הם רוצים לשקם מישהי שהעלימה 24 מיליון? (ל"ת)
    ממי 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    שתעשה בהולמס מה שעשתה
    יואב גזית 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כך כך טוב ברשת שלה….
    סגור
  • 1.
    עכשיו שר תראה מה זה לעבוד
    אבי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין פורש אין מיקונוס אין דובאי אין חברים
    סגור
  • Hhhg
    Ttt 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הרבה קשקשנים פה פושטי רגל מיליונרים אחרי זה חחחחחחחח
    סגור