השוק

חברת ההייטק הישראלית הודיעה על השבתת העבודה בימים הקרובים

חברת ההיי טק נטורל אינטליג'נס, המונה 450 עובדים, הודיעה על השבתת העבודה היום ומחר (שני-שלישי). באגרת שהנהלת החברה הפיצה הבוקר לעובדיה נכתב כי: "המדינה בוערת סביבנו, קורסת אל תוך עצמה,ֶ ומנהיגיה, בדגש על ראש הממשלה, נוהגים בחוסר אחריות ביטחונית,ֶ כלכלית וחברתית. נסגור את המשרד ל-48 השעות הקרובות"
מערכת ice |  2
מחאת ההיי טק בתל אביב (צילום יחצ)
חברת ההיי טק נטורל אינטליג'נס, המונה 450 עובדים, הודיעה על השבתת העבודה היום ומחר (שני-שלישי). באגרת שהנהלת החברה הפיצה הבוקר לעובדיה נכתב כי: "המדינה בוערת סביבנו, קורסת אל תוך עצמה,ֶ ומנהיגיה, בדגש על ראש הממשלה, נוהגים בחוסר אחריות ביטחונית,ֶ כלכלית וחברתית.ֶ לאור ההתפתחויות של היממה האחרונה - החלטנו לסגור את משרדי החברה למשך 48 שעות (ימים שני ושלישי). המדינה מקבלת פריוריטי".
באגרת המלאה שהוציאה החברה לעובדים נכתב: "משפחת נטורל יקרה,ֶ בשבועות האחרונים לקחנו פוזיציה ברורה לגבי המאבק בהפיכה המשטרית המתרחשת לנגד עינינו במדינת ישראל. נזהרנו שלא להכניס (יותר מדי) פוליטיקה לשיח הארגוני,ֶ מתוך כבוד למי שתומך ברפורמה,ֶ בצד פוליטי כזה או אחר,ֶ או כל מי שאינו חש בנוח מסיבה כזו או אחרת".
אבל עד כאן - המדינה בוערת סביבנו,ֶ קורסת אל תוך עצמה,ֶ ומנהיגיה, בדגש על ראש הממשלה, נוהגים בחוסר אחריות בטחונית,ֶ כלכלית וחברתית. לאור ההתפתחויות של היממה האחרונה - החלטנו לסגור את משרדי החברה למשך 48 שעות (ימים שני ושלישי). לא יורדו ימי חופש כנגד השביתה האמורה. אנו מבקשים מכל אחת ואחד למלא את חובתו האזרחית ולבטא את דעותיו באשר הן, בכל דרך אפשרית למעט כל דבר שמהווה עבירה על החוק או אלימות באחת מצורותיה.
ההסתדרות הודיעה הבוקר על השבתה, הרשויות, חברות רבות, ואיתם סקטור ההייטק - המונים שובתים ועולים לירושלים, ואנחנו נהיה שם ברגעים קריטיים אלה. בדקות הקרובות ננסה לארגן הסעות לירושלים, נעדכן. מי שיבחר שלא להביע את דעתו, מוזמן לעבוד מביתו כמובן".
"כמו כן", נכתב: "נבקש שמרכיבים קריטיים בעבודת החברה לא יפגעו,ֶ ככל שניתן.ֶ מהעולמות הטכניים ועד המגע עם הפרטנרים -ֶ כל מה שיקרה היום הוא בבחינת הבעת אמון מלא בכל אחד ואחת מכם,ֶ ובתוך הבלבול וסערת הרגשות - ישנה ציפיה גבוהה שנצליח הן במאבק והן בשמירת שגרה בסיסיתֶ שוב,ֶ ככל הניתן. המדינה מקבלת פריוריטי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה מה שקורה כשרוצים חופש לפני פסח בלי לחתום ?? (ל"ת)
    Ronen Zevi 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שמים לעצמם רגל וציק צאק יהיה אצלם גל פיטורין
    אורח 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה לא צריכה להתערב בפוליטיקה ולכפות את דעתה על יתר העובדים.
    סגור