השוק

רשתות השיווק מתייקרות לקראת החגים: אבל מדוע אין מבצעים?

רשתות השיווק כבר מוכנות לקראת חג הפסח, ובזמן שהמחירים גם כך התייקרו, מבדיקה שנערכה עולה כי למרות שכן הוצעו מבצעים ברשתות השיווק, הם מצומצמים בהרבה מהשנה שעברה, הן בכמות המוצרים שמוצעים למבצע והן בשיעור ההנחות לצרכנים
מערכת ice |  1
רשתות מזון
רגע לפני חג הפסח, הידוע כחג שישראלים רבים פוקדים את רשתות השיווק ועושים קניות באלפי שקלים למשפחה, רשתות השיווק כבר מוכנות, המדפים ערוכים, אבל מה עם המבצעים שמוצעים בכל חג?
ב"דה מרקר" בדקו ומצאו כי אחרי שהמוצרים התייקרו משמעותית, רשתות השיווק כבר פרסמו מבצעים, אבל השנה, בניגוד לשנים קודמות, המבצעים מצומצמים בהרבה, הן בכמות המוצרים שמוצעים למבצע והן בשיעור ההנחות לצרכנים.
הבדיקה, שכללה את מוצרי אסם, תנובה, שטראוס, החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל) וסנו, הניבה ממצאים חד משמעיים: בעוד בשנה שעברה ניתנו הנחות רבות, חלקן של עשרות אחוזים, השנה בקטגוריות רבות ופופולריות אין מבצעים כלל.
אחד הקמעונאים שוחח עם "דה מרקר" וסיפר: "זה לא מקרי שהשנה יש פחות מבצעים. "בחגים המבצעים נקבעים חודשים מראש, והשנה נסגרה רשימת המבצעים כבר בפברואר. לקמעונאי לא אכפת שהלקוחות שלו נהנים השנה מפחות מבצעים — חשוב לו רק מחיר הסל הכולל שלו ביחס למתחרים". אז לרשתות לא אכפת מהצרכנים שקורעים את הכיס לקראת החג והפכו ללקוח שווי כבר מזמן, וגם לממשלה לא באמת אכפת מיוקר המחייה והיא מתעסקת בהכל מלבד זה. אז מי ידאג לצרכנים וליוקר המחייה בישראל?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לקוח שבוי (ל"ת)
    דורי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור