שיווק ופרסום

בשורה לתושבי אילת: רשת הספורט פותחת סניף חדש בהשקעת ענק

רשת אופנת הספורט מהמובילות בעולם JD SPORTS, ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות חדשה בת שתי קומות בקניון אייס מול אילת, אשר תשתרע על פני שטח של כ-610 מ"ר ובהשקעה של כ-4.5 מיליון שקל
מערכת ice |  1
JD SPORTS (צילום יחצ JD SPORTS)
רשת אופנת הספורט מהמובילות בעולם JD SPORTS, ממשיכה להתרחב ומשיקה חנות חדשה בת שתי קומות בקניון אייס מול אילת, אשר תשתרע על פני שטח של כ-610 מ"ר ובהשקעה של כ- 4.5 מיליון שקל. החנות עוצבה בהתאם לקונספט הריטייל הייחודי של הרשת הבינלאומית.
JD Sports הינה הרשת הקמעונית מהמובילות בעולם בתחום אופנת הספורט והסניקרס, בעלת ותק של מעל ל- 40 שנים ומציעה את הקולקציות העדכניות ביותר של המותגים מהמובילים בעולם כדוגמת: נייקי, אדידס,  VANS, הוגו בוס, EA7, קונברס, קלווין קליין, טומי הילפיגר, צ'מפיון, ריבוק, דה נורת' פייס ועוד.
רשת JD SPORTS מובילה חווית קנייה חדשה ומלאת אנרגיה ללקוח, החל בעיצוב הייחודי של החנויות, חדשנות דיגיטלית ואסטרטגיית מולטיצ׳אנל דינאמית הכוללת אתר סחר מוביל ומועדון לקוחות המבטיחים חווית צריכה חלקה בכל זמן וכל במקום. 
מנור ששון, מנכ"ל JD ישראל: "אנו שמחים לפתוח את החנות השביעית של JD בישראל ולהביא את בשורת אופנת הספורט של המותגים המובילים בעולם בקניון "אייס מול" לעיר הדרומית אילת המאופיינת בקהל אסטרטגי שברובו הינו תיירותי, מגוון ומעריך אופנה ברמה בינלאומית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    610 מטר ????
    אילתי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי מדד ??? יש לכם בעיה עם הסרגל ... חנות יפה , מרשימה (מינוס) , לא מביאה בשורה חדשה ..... וממש לא 610 מטר
    סגור