השוק

ארומה בהלם: כך עובדת סייעה לפורצים לשדוד את הכספת בסניף

ש', עובדת בסניף ארומה בראשון לציון, סייעה לפורצים לשדוד את הכספת, זאת בתמורה ל-3,000 שקל. היא נעצרה, הורשעה, פוטרה, חטפה קנס ולא קיבלה את הכסף שהובטח לה
מערכת ice |  5
פריצה לכספת בארומה - אילוסטרציה (צילום shutterstock, פלאש 90/ נתי שוחט)
ש' בת ה-30, עובדת בסניף של רשת בתי הקפה ארומה בראשון לציון, סייעה לפורצים לפרוץ לכספת לאחר שמסרה להם את הקוד, זאת בתמורה ל-3,000 שקל שהובטחה לה. למרות זאת, ש' גם לא קיבלה את הכסף, ובנוסף לכך פוטרה מעבודתה והורשעה לאחרונה בבית המשפט. כך פורסם הבוקר (ראשון) על ידי הכתב שמעון איפרגן ב"מאקו".
על פי הדיווח, הסיפור התרחש לפני כשלוש שנים, זאת בזמן שש' עבדה ה במתחם סניף ארומה סנימה סיטי בראשון לציון כאחראית משמרת. במסגרת תפקידה היא החזיקה במפתח לסניף, ידעה על הקוד לנטרול האזעקה, קוד הכספת וכן סכום הכסף שהיה בתוכה. היא גם ידעה שאת הכספת מרוקנים כל מוצאי שבת.
ש' התפתה והחליטה לגנוב את הכסף מהכספת, אבל הבינה שהיא לא יכולה לעשות את זה בעצמה שכן היא תעצר ותסתבך. ש' פנתה לשני צעירים שהכירה והציעה לגנוב את הכסף מהכספת ולהתחלק איתה שווה בשווה. מ', אד הצעירים שהיה שותף לפריצה, הגיע בשעת לילה מאוחרת אחרי שש' השאירה לו את הדלת פתוחה, גנב מהכספת 10,000 שקל ונמלט מהמקום.
כשעובדי הסניף והמנהלים הגיעו למחרת לעבודה הם נדהמו לגלות שהכספת נפרצה בלילה והכסף ממנה נגנב, והגישו תלונה במשטרה. מ', שפרץ לכספת, עקץ את ש' ולא נתן לה את הכסף שהבטיח לה: 3,000 שקל. המשטרה כאמור פתחה בחקירה תחקרה עובדים ובסופו של דבר ש' נעצרה לאחר שהתברר שהיא זו שסייעה לפרוץ לכספת.
היא הודתה במעשה ופוטרה מעבודתה. ש', הסבירה לשירות המבחן כי סייעה לפרוץ את הכספת לסניף בגלל מצב כלכלי הקשה בבית. התביעה ביקשה לגזור עלייה 6 חודשי מאסר בפועל,  שירוצו בעבודות שירות וכן להטיל עליה קנס כספי ותשלום פיצוי כספי לבעלי סניף ארומה. בית המשפט גזר על ש' שישה חודשי מאסר בפועל שירוצו בעבודות שירות. היא נקנסה בסכום של 500 שקל, וכן תפצה את בעלי הסניף בסכום של 2,000 שקל.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כך זה כאשר מדובר בנשים תמיד מתחשבים בהם
    פלדמן 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה העונש בדיחה אם היה מדובר בגבר היה יושב בכלא תקופה ארוכה תמיד כאשר נתפסים תמיד משחקים אותה מצב כלכלי קשה
    סגור
  • 2.
    חולה בוגדת מסריחה ההיתה צריכה כלא הזוי (ל"ת)
    קרן אמסלם 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    אין הרתאה עונש של כיתה א (ל"ת)
    דן 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • אין הרתעה. הפשע משתלם (ל"ת)
    לילי 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כל יום יותר
    פיתה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ועברית גן חובה...הרתעה
    סגור