השוק

רשות המסים בהלם: כך הועלמו הכנסות בסך 2 מיליארד שקל

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום כנגד 11 בכירים בארגון הפשיעה "אבו לטיף" בין היתר בעבירות של ניהול וחברות בארגון פשע, הלבנת הון וסחיטה באיומים. כמו כן, נחשף כי הסכום שעמד תחילה על מיליארד שקל, עומד על 2 מיליארד שקל
מערכת ice |  5
התפיסה של המשטרה (צילום דוברות משטרת ישראל)
הבוקר (שישי) פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתבי אישום כנגד 11 בכירים בארגון הפשיעה "אבו לטיף" בין היתר בעבירות של ניהול וחברות בארגון פשע, הלבנת הון וסחיטה באיומים.
החשודים נעצרו לפני כ-6 שבועות בפשיטת ענק של המשטרה לאחר שגויס עד מדינה כנגד המעורבים. עד היום נתפסו כסף ורכוש בשווי של מעל מיליארד שקל, ואשר מנוהלים על ידי אפוטרופוס הכללי.
כעת נודע כי התקדמות החקירה בה פעילים גם חוקרי רשות המיסים, הרשות לאיסור הלבנת הון בליווי פרקליטות המדינה וחוקרי להב 433 (אכ״ל צפון) מעלים חשד, שבמסגרת פעילות הארגון שפיצוחו על ידי המשטרה זכה לכינוי "המיליארד השחור" לא דווחו הכנסות בסך מצטבר של כ-2 מיליארד שקלים ולא "רק" מיליארד אחד כפי שחשדו עד כה והצ׳אנג׳ים באמצעותם בוצעו הלבנות הון נסגרו. 
עד כה במסגרת פרשת "המיליארד השחור" הוגשו 18 כתבי אישום 15 בקשות למעצר עד תום ההליכים של החשודים.  ממשטרת ישראל נמסר כי "משטרת ישראל קוראת לכל מי שנסחט או משלם כספים מבלי לקבל שירות או נפגע מארגון אבו לטיף ועד היום חשש לשתף פעולה עם המשטרה לא להיכנע ולהגיע ליחידה המרכזית  של מחוז צפון או לתחנת המשטרה הקרובה לבתיהם".  
עוד נמסר כי "משטרת ישראל יחד עם הפרקליטות רשות המיסים הרשות להלבנת הון ושאר הגורמים האזרחים הרלבנטיים נלחמים בנחישות לחשיפה חקירה ומיצוי הדין  עם אותם עבריינים על מנת לחזק את תחושת הביטחון בקרב הציבור ולמנוע את הפגיעה באזרחים הנורמטיביים ובכלכלת המדינה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    המדינה ישנה בעמידה. לפטר את האחראים למחדל הזה ! (ל"ת)
    מי אחראי פה ? 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    משטרע
    פלוני 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    איפה המשטרה הזאת לפני. אם הנסחט היה פונה מה היו עושים כלום, המקרה הטוב חוקרים ואז ביל העסק לבד מול הסוחטים ואין לו מה לעשות לכן לא פונים למשטרעעעע, גם אחרי השריפה או ירי לחנויות מה התוצאות בעל העסק מול חברת הביטוח לבדו
    סגור
  • 3.
    .
    . 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד מעט לאט לאט מבלי שנרגיש יגמר עידן המזומן יש כבר תאריך
    סגור
  • 2.
    איפה הרשות
    דוד 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הם בהלם אנחנו ההלם פשוט המומים איפה הם מה הם עושים חוץ לחפש את חיים הנגר שאם הוא לא העלים כמה לירות הם יכול לאוכל דבק נגרים
    סגור
  • 1.
    די עם הכותרות השטותיות
    משלם מיסים 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רשות המיסים לא בהלם. מי אחראי על הכותרות הטפשיות האלה?
    סגור