השוק

חברת YES בחשיפה משוגעת: על מה הוציאה מיליארד שקל?

yes הודיעה כי תשקיע למעלה מ-10 מיליון שקל בפרויקט חדש, ובנוסף, מציגה 40 תכנים שיעלו בקרוב, ביניהם הסדרה "איננה", בה נועה קירל מובילה לראשונה  דרמת מתח למבוגרים אודות תעלומת היעלמותה של צעירה. כל התכנים והנתונים לפניכם
מערכת ice | 
בניין yes (צילום פלאש 90)
yes הודיעה היום (שלישי) כי תשקיע למעלה מ-10 מיליון שקל בפרויקט חדש במסגרתו מזמינה החברה יוצרים להציע סדרות וסרטים תיעודיים על דמויות יוצאות דופן, נשים וגברים, המעצבים את פני החברה הישראלית. כמו כן, חשפה yes כי בעשור האחרון השקיעה בהפקות תוכן של יצירה ישראלית סכום חסר תקדים של מיליארד שקל!  
בנוסף הכריז מנכ"ל yes, אילן סיגל, מתן חסות לפרויקט 'דוקו יאנג' מבית דוקאביב ומשרד החינוך –  במסגרתו יוצרים בני ובנות נוער בסיכון סרטים דוקומנטריים קצרים שיוקרנו על המסכים ואף יזכו לקטגוריה נפרדת ב-VOD של yes.
"השקענו בעשור האחרון סכום חסר תקדים של למעלה ממיליארד שקלים ביצירה ישראלית כחול לבן", אמר סיגל במהלך מסיבת העיתונאים המסורתית של yes בה חשפה את הפקות המקור החדשות שלה ב-2023.
"הסכום האדיר שהשקענו מבטא את המחויבות העצומה שיש לנו כלפי עובדי תעשיית הטלוויזיה ולמעמדן של היצירה והתרבות הישראלית בארץ ובעולם. הצלחותיה של התעשייה בשנים האחרונות הפכו את המדינה שלנו ל-Start Up Tv Nation, ו-yes גאה לשמש כשגרירה המפיצה את הבשורה בעולם", הוסיף
סיגל גם הביע תמיכה בעובדי 'כאן' ואמר כי: אנחנו ב-yes מבקשים להביע סולידריות עם עובדי תאגיד השידור הציבורי. החשיבות של שידור ציבורי בישראל היא עניין מהותי ונחוץ והמשך פעילותו כגוף חופשי היא דבר חשוב, עבור כולנו".
באשר למהלכים החברתיים עליהם הכריזה החברה אמר סיגל כי: "אנו מקווים שפרויקט הדוקו החדש יתרום ולו במעט לקרבה ולאחדות בקרבנו, גם בתקופה מורכבת זו. אנחנו תופשים את ההשקעה ביצירה הישראלית כהחלטה אסטרטגית ולכן יש חשיבות רבה גם בעידוד כניסתם לזירה של יוצרים חדשים ובהכשרה של דור העתיד" הוסיף.
במהלך האירוע גם חשפה yes למעלה מ-40 הפקות מקור ישראליות חדשות שיעלו על המסך ביניהן סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער.
בין הסדרות שיעלו השנה ונחשפו באירוע (מצורף נספח עם פירוט נרחב אודות כל ההפקות): "קוגל" - ספין-אוף מרגש ומפתיע ל"שטיסל"! קורותיהם של נועם וליבי (ששון גבאי והדס ירון), בקהילה היהודית באנטרוופן באירועים שקדמו להגעתם למאה שערים; "טיפול לילי" – דרמה מרגשת בכיכובם של יוסף סוייד ולוסי איוב על פסיכולוג שאיבד את אשתו ומחליט לטפל בלילות.
"איננה"- נועה קירל מובילה לראשונה דרמת מתח למבוגרים אודות תעלומת היעלמותה של צעירה; "מטכ"ליסטים"- קומדיה צה"לית המבוססת על חייו של ערן זרחוביץ' ובכיכובו; "ברלין בלוז"- דרמה קומית על רילוקיישן ישראלי לגרמניה בכיכובם של שירה נאור, איתמר רוטשילד ותמיר בר.
"הטבח 2"- עונה חדשה לסדרה והמדוברת בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן, יעל אלקנה ודנה פרידר;  לעוף על אנה" – דרמה מוזיקלית בכיכובה של אנה זק; "ימי הפיק"- סרט תיעודי המלווה את ענק הפופ צביקה פיק בימיו האחרונים; "מלך הספרדים"- דיוקן תיעודי מרתק של הרב הנערץ עובדיה יוסף לציון 10 שנים ללכתו; "פוליקר: הילד שבי"- תיעוד אינטימי ויוצא דופן של יהודה פוליקר, שפותח את כל הקלפים.
"אלף"- דרמה מטלטלת בכיכובו של יעקב זאדה- דניאל המביאה 6 נקודות מבט שונות המספרות את סיפורו של נשיא מדינה שמסתבך בפרשיית תקיפה מינית; "ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר"- סיפור חייה של אגדת הרוק תוך חשיפת יומניה האישיים הסודיים. כמו כן, תום יער תגלם שומרת ראש בסדרה הקומית לילדים, "המאבטחת", כשהמשפחות האהובות של "הבוזגלוס" ו"פריפריה אימפריה" חוזרות גם הן בעונה חדשה!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה