השוק

מתחזקים: "נופר אנרגיה" ממשיכה להגדיל את אחזקותיה ב-Sunprime

"נופר אנרגיה" ממשיכה להגדיל את אחזקותיה בחברת Sunprime, משחקני ה-C&I המובילים באיטליה. המטרה עד סוף 2025 לחבר עד כ-400 מגה-וואט
מערכת ice | 
לחיצת יד (צילום pexels)
"נופר אנרגיה" ממשיכה לממש את אסטרטגיית החברה להגדלת שיעורי האחזקות בפלטפורמות הפיתוח ברחבי העולם, הובלת הניהול ושליטה בפלטפורמות. החברה הודיעה הבוקר (רביעי), כי התקשרה באמצעות חברת הבת Andromeda בהסכם להגדלת אחזקותיה בחברה האיטלקית Sunprime.
על פי הסכמי ההשקעה וההלוואה שנחתמו, לאחר העמדת והמרת הלוואות הבעלים, יעלה שיעור האחזקות של Andromeda ב-Sunprime ל-60%. במסגרת ההסכמים שנחתמו, Andromeda תמיר הלוואות בעלים שכבר ניתנו בסך 22.5 מיליון יורו, ותעמיד הלוואת בעלים המירה עתידית בהיקף של עד 17.5 מיליון יורו.

קבוצת Sunprime, משחקני ה-C&I המובילים באיטליה, עוסקת בייזום, פיתוח, הקמה והחזקה של פרויקטים סולאריים על גבי גגות וקרקעות באיטליה. הקבוצה מחזיקה בצבר פרויקטים סולאריים בהספק כולל של כ-475 מגה-וואט, מתוכם: כ-37 מגה-וואט הינם פרויקטים מחוברים או מוכנים לחיבור וכ-167 מגה-וואט מצויים בהקמה או לקראת הקמה, אשר זכו במרכזי מינהל החשמל האיטלקי בתעריף מובטח גבוה ל-20 שנה.
מאז כניסתן של "נופר אנרגיה" וקרן נוי לחברת Sunprime, זכתה האחרונה בנתח משמעותי הקיבולת שהוקצתה בהליכים המכרזיים שבוצעו על ידי מנהל שירותי החשמל האיטלקי, המקנים לזוכים תעריף מובטח גבוה, בסך של עד 102 יורו ל-MW שעה לתקופה של 20 שנה.
בנוסף, בשנה האחרונה התקשרה Sunprime ותאגידים המוחזקים על ידי בהסכם מסגרת לקבלת מימון בכיר בהיקף של עד 150 מיליון יורו, אשר ישמש להקמת פרויקטים סולאריים בהספק מוערך של כ-216 מגה-וואט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה