השוק

'נופר אנרגיה' ממשיכה להתרחב עם פרויקט של 507 מיליון שקל

'נופר אנרגיה' מודיעה על התרחבות נוספת בבריטניה עם תוכנית הקמה של אתרי אגירה צמודים בסך כולל של כ-507 מיליון שקל
מערכת ice | 
חברת אנרגיה ישראלית (צילום shutterstock)
חברת 'נופר אנרגיה' מודיעה היום (ד') על התרחבות נוספת בבריטניה עם כניסה לפרויקט אגירה נוסף עם קבוצת אינטרלנד. הפרויקט שקרוי Toton כולל אתרי אגירה סמוכים עם קיבולת אגירה של 260 מגה-ואט לשעה. עלות ההקמה של הפרויקט עומד על כ-507 מיליון שקלים.
לצד העלות, הפרויקט צפוי להניב הכנסות בסך כ-93 מיליון שקלים. הצפי הוא כי האתרים יתחברו במהלך השנים 2024 ו-2025. יתרה מכך, החברה מחזיקה כיום ב-75% מהתאגיד המשותף עם אינטרלנד, המחזיקה ב-25% הנותרים.
נדב טנא, מנכ"ל נופר אנרגיה מסר: "נופר אנרגיה ממשיכה להרחיב את פעילותה הגלובאלית בתחום אגירת החשמל, המאופיין בצמיחה משמעותית ובתשואות גבוהות, ומצריך ידע ויכולות בתחומי ההנדסה, התפעול, המימון והסחר בחשמל. אנו שמחים לעדכן הבוקר על הגדלת פרוטפוליו הפרויקטים של פלטפורמת האגירה שלנו בבריטניה, המקדמת כיום פרויקטי אגירה בהספק של למעלה מ 1 גי'גה-ואט שעה . נמשיך להוביל את תחום האגירה תוך מינוף יכולותינו היזמיות והתשתית הארגונית התומכת הכוללת מערך הנדסי ותפעולי גלובאלי. אני מודה לקבוצת אינטרלנד על השותפות המוצלחת אשר ממשיכה להניב פרויקטים בהיקפים משמעותיים". 
לאחרונה החברה סגרה עסקת ענק נוספת עם חתימה על הסכם מימון משמעותי נוסף בספרד. ההסכם, אשר נחתם מול גוף פיננסי גרמני, יאפשר קבלת מימון בכיר בהיקף של כ-130 מיליון יורו, בריבית שנתית בשיעור 4.6% לשנה ולתקופה של 20 שנים. הסכום יועמד בשתי משיכות, וישמש להחזר הלוואות הבעלים שהושקעו בהקמת הפרויקטים Sabinar I ו-Sabinar II.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה