השוק

מנכ"ל ננו דיימנשן מגיב להאשמות: "חבורה צינית וסנילית"

בצל ההאשמות נגד ננו דיימנשן בגין ניסיון השתלטות עוין על חברת סטרטסיט, מנכ"ל החברה יואב שטרן פונה למשקיעים ומבהיר כי קרן מרצ'ינסון המתנגדת הם "חבורה צינית וסנילית"
מערכת ice | 
מדפסת תלת מימד (צילום shutterstock)
בשבוע שעבר דווח כי ננו דיינשן הישראלית, אשר מפתחת מדפסות תלת מימדות, הגישה הצעת רכש לא מחייבת לחברת סטרטסיס לרכישת מלוא המניות של החברה ב-1.1 מיליארד דולר. בצל ההצעה הזו ננו דיימנשן בעצמה נמצאת חווה ניסיון השתלטות מצד קרן מרצ'ינסון הקנדית.
לאור ההצעה של ננו דיימנשן רבים בשוק מאמינים כי מדובר בניסיון השתלטות עוין וכזה שמטרתו להדוף את מאמציה של מרצ'ינסון להשתלט עליה בעצמה. עם זאת, זו האחרונה דווקא נהינת מתמיכה בקרב חברות הייעות הגדולות באשר לניסיון שלה לעשות זו, וננו דיימנשן לא כל כך.
לאור השמועות הרבות והעוינות, מנכ"ל החברה יואב שטרן פנה לבעלי המניות בסרטון וידאו חדש, שם על פי גלובס אמר: "צ'רצ'יל אמר 'לעולם לא תגיע ליעד שלך אם תעצור לזרוק אבן על כל כלב שנובח', לכן עד היום לא הגבתי ל'כלבים הנובחים', אבל נזכרתי במשפט שאמר מארק טוויין: 'השקר יכול לעבור חצי עולם בזמן שהאמת עוד לא נועלת את נעליה'. השקר מקבל חיים משלו, נוצר פייק ניוז ואני לא יכול להתעלם כי זה יוצר לכם נזק כבעלי מניות".
ביחס למרצ'ינסון הוא אומר כי הם "חבורה צינית וסנילית - צינית כי הם משקרים, וסנילית כי הם חוזרים על השקר". הוא מתייחס בכך לטענות של הקרן כי מחיר המניה של ננו ירד ב-77% מאז ששטרן נכנס לחברה. כזכור טרם ההצעה של ננו, היא רכשה 12.7% ממניות סטרטסיס בקיץ הקודם והגדילה את האחזקה בה לרמה של 14.5% והפכה למשקיעה פעילה בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה