השוק

חברת Callbox תייצג בישראל את פלטפורמת האוטומציה Make

Callbox משתפת פעולה עם Make כדי להביא אוטומציה רבת עוצמה לארגונים בישראל. Make מאפשרת לאלפי ארגונים בעולם לחבר בין למעלה מ-1,500 אפליקציות ארגוניות ואפליקציות SaaS לצורך בניית תהליכים עסקיים אוטומטיים, ללא צורך בכתיבת קוד
מערכת ice | 
צוות מוביל Callbox (צילום גלעד ארצי)
חברת Callbox הישראלית, המתמחה באוטומציה של תהליכים עסקיים, הודיעה על שיתוף פעולה עם פלטפורמת האוטומציה הוויזואלית Make. חברת Callbox היא המשווקת הראשונה שמינתה Make בישראל ובעולם כולו והיא מציעה ללקוחות גישה לפלטפורמת אוטומציה רבת עוצמה שתייעל את התהליכים העסקיים ותגדיל את הפריון.
Make היא פלטפורמה ויזואלית המאפשרת ללקוחות לבצע אוטומציה של משימות ותהליכים שגרתיים החוזרים על עצמם ללא צורך בכתיבת קוד. הפלטפורמה מציגה ממשק ויזואלי פשוט להגדרת תרשים זרימה בין אפליקציות ארגוניות, ואפליקציות SaaS ובסיומו האפליקציות מחברות ביניהן, מבצעות תהליך עסקי אוטומטי מקצה לקצה ללא כל התערבות ידנית.

Make תומכת כיום ביותר מ-1,500 אפליקציות ארגוניות ואפליקציות SaaS והחיבור ביניהן יוצר מגוון אין סופי של תרחישים עסקיים אוטומטיים בתחומים כמו שיווק ומכירות, מערכות מידע, ניהול אופרציות ועוד.
פרנק בודט, מנהל השותפים בחברת Make, מסר: "אנו נלהבים לשתף פעולה עם Callbox ולהיכנס לשוק הישראלי. המומחיות של Callbox והמחויבות שלה לספק את הפתרונות הטכנולוגיים הטובים ביותר ללקוחות הופכים את החברה לשותפה מושלמת להחדרת פתרונות Make בשוק הישראלי. אנו משוכנעים ששיתוף הפעולה יהיה הצלחה גדולה והוא יסייע לעסקים בישראל להטמיע אוטומציה גדולה יותר בעבודתם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה