בארץ

שיתוף פעולה אסטרטגי פורץ דרך במאבק נגד האנטישמיות

הסכם נחתם בין ישיבה יוניברסיטי לבין יד ושם בתחום הוראת השואה. מטרת השותפות היא לסייע למאבק באנטישמיות וההסכם מניח את הבסיס לשיתוף הפעולה בדרכים חינוכיות וסיוע בהכשרות מורים בתחום השואה
מערכת ice | 
דני דיין (צילום אלכס קולומויסקי)
שותפות פורצת דרך בין ישיבה יוניברסיטי ו"יד ושם" בתחום הוראת השואה תסייע למאבק באנטישמיות. שני המוסדות ההיסטוריים חתמו בימים אלה על מזכר הבנות אסטרטגי להגברת שיתוף הפעולה במאבק באנטישמיות. ההסכם מניח את הבסיס לשיתוף פעולה במשאבים חינוכיים ויוזמות משותפות להכשרת מורים לתחום הוראת השואה.
השותפות פורצת הדרך בין ישיבה יוניברסיטי ו"יד ושם" בתחום הוראת השואה תסייע למאבק באנטישמיות. שני המוסדות ההיסטוריים חתמו בימים אלה על מזכר הבנות אסטרטגי להגברת שיתוף הפעולה במאבק באנטישמיות. ההסכם מניח את הבסיס לשיתוף פעולה במשאבים חינוכיים ויוזמות משותפות להכשרת מורים לתחום הוראת השואה.
יו"ר הנהלת "יד ושם", דני דיין: "יד ושם מחויב להבטיח שההיסטוריה של השואה תמשיך להיות רלוונטית גם היום ועבור הדורות הבאים ולא תידחק לפרק אחר בהיסטוריה האנושית. הסכם זה עם ישיבת יוניברסיטי מעניק לדור הבא של המחנכים את הכלים והחומרים הדרושים לטיפול בנושא השואה, ויסייע לרתום חוקרים צעירים בדבר הצורך בהמשך מחקר על השואה.
אמיל פיש, ניצול שואה ומייסד מרכז פיש ללימוד השואה בישיבה יוניברסיטי, אמר: "מאז שניצלתי מברגן בלזן, מחנה הריכוז הנאצי הידוע לשמצה, בקיץ 1945, הבטחתי לעצמי שמה שבני עמי, משפחתי ואני עברנו לא יחזור בשנית. וזה לעולם לא יקרה שוב, אני מאמין בכך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה