השוק

הפלטפורמה שתחליף את שיין? זה היעד השאפתני שהציבה

הפלטפורמה הסינית החדשה שמתחרה באמזון, איביי ושיין (אך פועלת רק בארה"ב וקנדה) מודיעה כי תנסה לעקוף את סך המכירות של שיין ב-1 לספטמבר לציון חגיגות השנה להקמתה
מערכת ice | 
שיין, עלי אקספרס (צילום freepik)
אף שנדמה כי הענקיות אמזון, שיין ואיביי הן כאן כדי להישאר, מתברר כי פועלן הביא לפתח עבור חברות נוספות ופורצות דרך ואחת מהן מתכננת לעקוף לפחות את שיין כבר בספטמבר הקרוב בחגיגות השנה להקמתה. הסיבה שהצרכנים הישראלים עוד לא ממש מכירים את פלטפורמת temu היא הסיבה שכרגע היא ממוקדמת רק לצפון אמריקה, אך אם תצליח אולי זה ישתנה.
פלטפורמת טמו בדומה לשיין או אמזון היא פלטפורמת קניות, אך בשונה מאחרות היא מתבססת על כך שספקים אותם בחרה שולחים לה מוצרים נבחרים והחברה היא זו שמשווקת, מייבאת ומטפלת בכלל הלוגיסטיקה, וזאת בשונה מעלי-אקספרס, אמזון ואיביי. בדומה לשיין סגנון המוצרים והאתר עצמו יחסית מזכירים אחד את השני, אך הניהול כאמור שונה, היות ששיין היא פלטפורמה בניהול עצמאי.
טמו הושקה רק בספטמבר האחרון וכבר הצליחה להתברג ברשימת האפליקציות המובילות בארה"ב, רק חודשיים לאחר ההשקה. היקף הסחר המוערך שלה עומד על כ-500 מיליון דולר ובחודש ינואר בלבד המכירות עמדו על כ-200 מיליון דולר. בהתאם לכך המטרה של החברה היא להגיע להיקף הכנסות שגבוה יותר משיין ב-1 בספטמבר, לציון חגיגות השנה להשקה.
עם זאת ואף שהנתונים של שיין לא חשופים לידיעת הציבור, על פי הערכות שיין מכניסה כיום מיליונים של דולרים והנתונים צפויים לצמוח ל-80.6 מיליארד דולר בשנת 2025. אבל נדמה כי טמו לא פועלת בחלל רק ועל פי הדיווחים החברה פונה לספקים של שיין, מנסה לגייס את העובדים שלה ומשקיעה רבות בשדרוג שרשרת האספקה שלה, על בסיס הפעילות של החברה האם PDD, לה שליטה של 13% משוק הקמעונאות בסין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה