השוק

סטארט-אפ ישראלי משיק פלטפורמה שתבטל את הצורך בסיסמאות

הסטארט-אפ הישראלי Descope מודיע על גיוס סיד של 53 מיליון דולר והשקת פלטפורמה חדשה עבור מפתחים במטרה כפולה: להפוך את החיים שלכם ליותר קלים ונטולי סיסמאות
מערכת ice | 
אבטחת מידע (צילום vecteezy)
סטארט-אפ ישראלי חדש בשם Descope מודיע היום (ד') על השקתה של פלטפורמה חדשה לאימות וניהול משתמשים  - ללא צורך בסיסמאות. לצד זאת החברה מודיעה כי גייסה גיוס סיד של 53 מיליון דולר.
הפלטפורמה החדשה מיועדת לאנשי פיתוח ומטרתה לסייע להם לצמצם סיכוני אבטחה, תוך שיפור חווית המשתמש. הצורך בפלטפורמה מעין זו בא לאור העובדה ששימוש בסיסמאות מהווה בסיס לפרצות אבטחה ואלו מנוצלות עבור גניבה ואיסוף נתונים בלתי חוקי.
הדבר כמובן גם משפיע על אחוזי נטישה גבוהים ולכן הפלטפורמה החדשה תסייע למפתחים בעסקים שונים להוסיף יכולות אימות וניהול משתמשים, באמצעות הוספת שורות קוד בודדות, כאמור כאשר התוצאה הסופית מייתרת שימוש בסיסמאות.
את סבב הגיוס של החברה הובילו, בין היתר, משקיעים פרטיים בולטים ובהם ג'ורג' קורץ, מייסד ומנכ"ל CrowdStrike, ג'ון וו. תומפסון, דירקטור עצמאי במיקרוסופט, ביפול סינהא, מייסד שותף ומנכ"ל Rubrik ,אסף רפפורט, שותף מייסד ומנכ"ל Wiz , רוני זהבי מייסד ומנכ"ל Bob ומיכה קאופמן מייסד ומנכ"ל Fiverr.
החברה קמה במהלך השנה החולפת על ידי המנכ"ל סלביק מרקוביץ', אביעד ליכטנשטט, גיא רינת, גלעד שריקי, דורון שרון, דן שראל, מאיר והנון ורישי בהרגבה, שהיו מייסדים ובכירים בחברת הסייבר דמיסטו, שנמכרה לאפלו אלטו ב-560 מיליון דולר. 
סלביק מרקוביץ', מייסד משותף ומנכ"ל Descope מסר: "החזון שלנו הוא לבטל את הצורך להקדיש מאמצים כה רבים בתחום האימות, כך שהמפתחים יוכלו להתמקד ביוזמות החשובות להם יותר. אנחנו נדאג עבורם לבנייה, לתחזוקה ולעדכון של כל תחום האימות".
ג'ורג' קורץ, מייסד שותף ומנכ"ל CrowdStrike הוסיף: "שמונים אחוז מתקיפות הסייבר שאנחנו עדים להן כוללים סוג כלשהו של גניבת זהות או אישורים. מאחר שאופי הפיתוח של אפליקציות מודרניות משתנה במהירות, מפתחים צריכים לדאוג לשמור על זהות המשתמשים ולמנוע פרצות בתהליכי האימות. Descope נוקטת גישה ייחודית לתהליך הזיהוי ויוצרת רף חדש לתוקפים".
גורו צ'האל, שותף ב-Lightspeed Venture Partners מסר: "צוות המייסדים של Descope כולל יזמים סדרתיים, שחלק משמעותי מחוזקותיהם הוא הקשבה אקטיבית למשתמשים ופתרון בעיותיהם. התגובות הנלהבות של הלקוחות הראשונים מעידות על כך ש-Descope מפתחת טכנולוגיה משנת משחק עבור מפתחי האפליקציות".
אורן יונגר, שותף ב- GGV Capital סיכם: "אנחנו עדים כעת לסופו של עידן הסיסמאות. חוויית הלקוח ואבטחת האפליקציות של העתיד אינן כוללות הקלדה של 12 ספרות שניתן לפרוץ בקלות. חברות חדשניות כמו Descope מחוללות את שינוי הפרדיגמה העצום הזה של מעבר לעולם ללא סיסמה. Descope מאזנת בין הצורך של המפתחים לפתח יישומים בנוחות, הצורך של ארגונים ברמת אבטחה גבוהה והציפיה של משתמשי הקצה לחוויית שימוש מעולה. GGV מצפה ללוות את צוות Descope במסעם להרחקת הסיסמאות מהעולם הדיגיטלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה