דיגיטל וטק

החברות Webbing ו-ACTIA זכו יחדיו בפרס חדשנות

 שת"פ בין Webbing ו-ACTIA מציע ללקוחות פתרון קישוריות אחיד ליחידות הבקרה המקושרות (TCU) בעולם הטלמטיקה, המתאים לכל פלחי השוק ודרישות תעבורת הנתונים המאפיינים אותם
מערכת ice | 
רשתות (צילום pixabay)
היום (שני) הוכרז כי חברת Webbing וחברת ACTIA Nordi זכו במשותף בפרס החדשנות לשנת 2023 בשוק הטלמטיקה בתעשיית הרכב. הפרס הוענק על ידי IoT Breakthrough, ארגון העוסק בניתוחי שוק ומעניק מדי שנה פרסי הוקרה לחברות, טכנולוגיות ומוצרים בשוק ה-IoT. 
Webbing ו-ACTIA משתפים פעולה להטמעת פתרון הקישוריות של חברת Webbing, המבוסס סים בטכנולוגיית eUICC על גבי רשת גלובלית, כחלק מקו המוצרים של חברת ACTIA בעולם הטלמטיקה. שיתוף פעולה זה מציע ללקוחות פתרון קישוריות אחיד ליחידות הבקרה המקושרות (TCU) בעולם הטלמטיקה, המתאים לכל פלחי השוק ודרישות תעבורת הנתונים המאפיינים אותם.
פתרונות הקישוריות של Webbing מאפשרים גישה סלולרית גלובלית באמצעות יותר מ-600 ספקי סלולר בלמעלה מ-200 מדינות בעולם, ומספקים את השירות הטוב ביותר מבחינת כיסוי סלולרי, ניהול לוגיסטי, תהליכים, עלויות, אבטחת מידע ועוד, ע"י שימוש בכרטיס SIM יחיד, מק"ט אחד, חשבונית אחת וניהול מפלטפורמה מרכזית אחת.
מטרתה המרכזית של תוכנית הפרסים של IoT Breakthrough היא להוקיר ארגונים שונים מרחבי העולם המובילים חדשנות וחזון במגוון תחומי ה IoT, כולל בתחום התעשייתי והארגוני, טכנולוגיית עיר חכמה, בית חכם, מכוניות מחוברות ועוד. התוכנית השנה בחנה יותר מ-4,000 מועמדויות של חברות מרחבי העולם.
"באופן מסורתי, הפתרונות בעולם הטלמטיקה הינם ייחודיים לכל יצרן ציוד, ונדרשת כמות גדולה של יחידות בכדי להצדיק את ההשקעה בפיתוח ובייצור שלהם. יצרני ציוד קטנים יותר, כמו יצרני רכבי ספורט, לא הצליחו להצדיק את מימוש היישומים והחידושים האחרונים בתחום הטלמטיקה. כך נוצר צורך הולך וגובר בפתרונות טלמטיקה מתקדמים בעולם ה-IoT", אמר ג'יימס ג'ונסון, דירקטור ב-IoT Breakthrough. "שיתוף הפעולה של ACTIA ו-Webbing מספק פתרון מדף, המאפשר את קישוריות רכיבי הטלמטיקה ברכב ומצמצם את הזמן הנדרש להטמעת פתרונות אלו בשוק הרכב. ברכות לשתי החברות הללו על הזכייה בפרס". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה