השוק

רמי לוי הסתבך עם קופיקס? אלו הצעדים שנבחנים נגדו

בעלי מניות המיעוט בחברה דורשים לכנס אסיפה כדי לדון בנקיטת צעדים נגד איש העסקים, שלדבריהם מנסה להתעשר על חשבון סופר קופיקס
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום יחצ, פייסבוק/ רשת קופיקס)
אחרי שקופיקס גרופ, שבשליטת רשת חנויות רמי לוי שיווק השקמה, אשר מחזיקה נכון למועד פרסום דוח זה כ-60.35% מהון המניות, הודיעה כי ההפסד לתקופות של תשעה ושלושה חודשים שהסתיימו ביום 30 בספטמבר 2022 הסתכם לסך של 9.245 מיליון שקל ומיליון שקל לרבעון, בהתאמה, נראה שלוי מסתבך מכיוון אחר.
רמי לוי הסתבך עם בעלי מניות מיעוט בקופיקס? האחרונים החליטו כי הם יוצאים למאבק נגד איש העסקים שהוא גם בעל השליטה ברשת. על פי הפרסום ב"כלכליסט", בעלי מניות שמחזיקים ביותר מ־6.5% מהמניות דורשים לכנס אסיפת בעלי מניות כדי לבחון נקיטת צעדים נגד לוי. 

עו"ד עידו קוסובר שמייצג כמה בעלי מניות פרטיים, בהם מאיר ואבנר מזוז, רות יעקבזון, אדריאן ברסקה, עמיר עצמון, הרצל חזני ועוד הוא שחתום על המכתב. לטענתם, לוי מנסה להשתלט על פעילות סופר קופיקס כדי להתעשר על חשבונה בניגוד למתחייב.
יש לציין כי מניית קופיקס זינקה בימים האחרונים חרף הצניחה בשוק. לוי מבחינתו ציין ביחס לצעד של אותם בעלי המניות: "אני אשמח אם תיערך אסיפת בעלי מניות שכן זו תהיה הזדמנות להביא לגילוי האמת המלאה".
 
נכון ליום 30 בספטמבר 2022 ,תחת קופיקס גלובל, בה מרוכזת הפעילות הבינלאומית, פעלו 310 סניפי בתי קפה (מתוכם 258 סניפי בתי קפה פרושים ברחבי רוסיה), כאשר 300 סניפים הינם בדרך של זכיינות ו-10 סניפים הינם בהפעלה עצמית. מפעל אורבן קופיקס מהווה מקור לחדשנות ופיתוח עסקי. אורבן קופיקס פועלת לייעול תהליכי הייצור ושרשרת האספקה, פיתוח מוצרים חדשים והגדלת המכירות ללקוחות חיצוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה