כסף וצרכנות

רמי לוי שמר על המחירים למרות העלייה בהוצאות הפרסום

מותג פרטי, אבל יקר יותר? רשת "רמי לוי שיווק השקמה" גייסה שלושה פרזנטורים ששמותיהם וחתימתם יופיעו על אלפי מוצרים של המותג הפרטי ברשת, אלא שבבדיקת תכנית חסכון מצאו שהמוצרים הללו אפילו יקרים יותר ממה שהיו קודם לכן - בדיקה שהתבררה כטעות
מערכת ice |  3
רמי לוי שיווק השקמה (צילום יחצ)
רמי לוי חתום על מהלך שיווקי מסקרן במיוחד. רשת "רמי לוי שיווק השקמה" העלתה לאחרונה הילוך למיתוג וחיזוק המותג הפרטי ברשת. מיכל אנסקי, שר פיטנס , רון יוחננוב נבחרו כפרזנטורים של מותג הפרטי בשל המומחיות שכל אחד בתחומו.
אלא, שבדיקת 'תכנית חיסכון' בקשת 12 מצאה שלמרות המיתוג הנוצץ המוצרים החדשים נמכרים במחירים אפילו יותר גבוהים מהמוצרים שהיו קודם לכן, כאשר מדובר באותו המפעל והרכיבים. הקמחים החדשים עם שמות הפרזנטורים כבר היו לדוגמא בסניפים והשוני הוא מ-4.90 שקל לפני המיתוג עם מיכל אנסקי וכעת 7.50 שקל.

קמח עוגיות של רמי לוי עלה מ-4.90 של טחנות ישראליות ל-7.50 שקל למיתוג של רון יוחננוב. יש גם מוצרים שזולים יותר ללא המיתוג. גם בקופה לא הצליחו הקופאיות להסביר מה הביא להבדלים הגדולים.
יש לציין שבתכנית חיסכון לא ערכו בדיקה נאותה. למרות חיזוק המותג הפרטי והתשלומים על הפרנזטורים, ברשת רמי לוי לא הורידו מחירים כלל למרות עליית המחירים, ולהיפך: ערכו מבצע נקודתי בכמה סניפים והוזילו אפילו בנוסף כדי לנקות מדפים. בתכנית חיסכון ערכו השוואה שאינה נכונה, כי ברמי לוי לא העלו מחירים של המוצר שנבדק, אלא השאירו את המחיר 7.50 שקל למרות העלייה בהוצאות בשיווק ופרסום, אך למרות זאת בכמה סניפים, כאמור, הוזילו מחירים כדי לנקות מדפים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שקר וכזב (ל"ת)
    לקוח 02/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    למה לשקר היום הייתי ברמי לוי הכל עלה בשקל שתיים (ל"ת)
    אימא 02/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מה מפתיע? הוא צריך לשלם להם... (ל"ת)
    גרגמל 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור