השוק

אינטל מתרסקת: נתונים עגומים וירידה של עשרות אחוזים בהכנסות

ענקית המחשבים אינטל פרסמה נתונים מאכזבים במיוחד כאשר היא הציגה התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2022, לפיהן ההכנסות הרבעוניות ירדו בכ-32% ל-14 מיליארד דולר, וההכנסות השנתיות פחתו בכ-20% לכ-63 מיליארד דולר
מערכת ice | 
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
ענקית המחשבים אינטל פרסמה נתונים מאכזבים במיוחד כאשר היא הציגה התוצאות העסקיות לרבעון האחרון של שנת 2022, לפיהן ההכנסות הרבעוניות ירדו בכ-32% ל-14 מיליארד דולר, וההכנסות השנתיות פחתו בכ-20% לכ-63 מיליארד דולר.
בעקבות כך כך, עם פרסום הדוחות לאחר סיום המסחר בניו יורק, מניית החברה נפלה בכ-9.5%. כזכור, רק בתחילת השבוע אינטל הודיעה על חילוף תפקידים תמוה מעט, כאשר יו"ר הדירקטוריון שלה, עומאר אישראק, הודיע על פרישה מתפקידו.
אמנם, אנשים בתפקידים כאלו פורשים מדי פעם – ואיש העסקים הבנגלדשי לא עוזב את החברה לחלוטין ויישאר כדירקטוריון עצמאי – אך תזמון המהלך מעלה סימני שאלה: ההודעה פורסמה שלושה ימים בלבד לפני פרסום הדו"ח של החברה לרבעון האחרון של 2022, שפורסם הלילה, זאת לאחר שהאנליסטים צפו כי ענקית המחשבים תדווח על הכנסות בגובה 14.5 מיליארד דולר – ירידה של 5% לעומת הרבעון הקודם וצניחה של 30% לעומת הרבעון המקביל ב-2021. כעת, נראה כי בעקבות פרסום הדו"ח העגום של אינטל, סימני השאלה יורדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה