השוק

לא רק אמזון: ג'ף בזוס מפטר עיתונאים בוושינגטון פוסט

בצל פיטורי הענק באמזון, עסק נוסף שהשקעה של ג'ף בזוס מקבל את הבשורה הרעה. על פי הודעה רשמית של העיתון ושבוע לאחר הביקור של בזוס במשרדים, הוושינגטון פוסט מודיע על פיטורים של 20 עיתונאים
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום freepik, יוטיוב/ Summit)
שבוע בלבד לאחר שביקר במשרדי הוושינגטון פוסט, העיתון בבעלותו של מקים אמזון ג'ף בזוס מודיע על צפי לפיטורם של כ-20 עיתונאים ושלא יפעל לגייס 30 משרות פנויות נוספות. עם זאת, צוות העובדים שמונה 2,500 איש נשם לרווחה לאחר שציפה לגזרות קשות מאלו.
למרות ההודעה הלא מפתיעה, הנהלת העיתון מסרה ואף הבטיחה שתסיים את השנה עם אותה כמות מועסקים אם לא יותר. למרות זאת, איגוד העובדים בעיתון יצא נגד ההודעה הרשמית וטען כי פיטורים בתקופה של צמיחה והתרחבות אינם מתקבלים על הדעת.
כאמור בשבוע שעבר בזוס ביקר במשרדי העיתון וזאת בצל השמועות הקודמות על קיצוצים בעיתון, שסובל מירידה משמעותית במכירות ופופולריות. כמו כן, טרם הביקור צפו שמועות רבות על כך שבזוס רוצה למכור את העיתון כדיי לרכוש קבוצת הפוטבול 'וושינגטון קומנדרס'. 
ביקורו של בזוס לא התקבל בחום רב ועובדים שהיו במקום זרקו לעברו שאלות רבות על פיטורים. בישיבה שהתקיימה מול העובדים באופן פרונטלי ובזום הוא רק האזין, לא השתתף ורק הודה לצוות שנתן לו להיות חלק מהישיבה. 
כזכור אמזון הכריזה בשבוע האחרון על פיטורים של לא פחות מ-18 אלף עובדים. חלקם כבר התחילו לעזוב את החברה ובפרט המחלקה שעוסקת בהפעלת אחד החזונות הגדולים והמאתגרים ביותר של בזוס - משלוחי הרחפנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה