השוק

קטאר מכפילה את האחיזה בקרדיט סוויס לקראת דוח רבעון קשוח

לקראת דוח רבעון רביעי שכנראה יעיד על הפסדי מיליארדים, קטאר מחזקת את האחזקה של בבנק קרדיט סוויס והופכת את החברה לחברה המוחזקת באופן משמעותי על ידי משקיעים מהמזרח התיכון
מערכת ice | 
קרדיט סוויס (צילום קרדיט סוויס)
לקראת פרסומו של דוח הרבעון האחרון לשנת 2022 של קרדיט סוויס, אשר עתיד להציג הפסדים 1.6 מיליארד דולר, מגיעים דיווחים חדשים שמעידים על כך שרשות ההשקעות של קטאר הכפילה את כמות המניות שהיא מחזיקה בקרדיט סוויס וכך היא הופכת לאחת המחזיקות המשמעויות בה.
עם ההשקעה החדשה בה היא מחזיקה ב-6.8% ממניות החברה. לפני נמצאה הבנק הלאומי של סעודיה עם אחזקה של 9.9%. השלישית היא משפחה סעודית המחזיקה ב-3.15% ממניות החברה. משמע, כחמישית ממניות החברה מוחזקות בידי משקיעים מהמזרח התיכון.
כאמור החברה חוותה לא מעט קשיים בשנה החולפת וכעת היא עתידה להעיד הפסדים נוספים בחלקה האחרון. עם זאת, לאחרונה המנכ"ל דיווח שהבנק מבצע התקדמות משמעותית בהליך השינויים שלו לקראת צמיחה מחודשת.
ההשקעה מהמזרח התיכון מגיעה בצל הנסיגה האמריקאית. לאחרונה משקיעים אלו מכרו כמות משמעותית מהמניות שלהם בבנק ועדיין אחד מהם, בית ההשקעות האריס נשאר אחד מהמשקיעים המשמעותיים ביותר עם 5% מהמניות. 
דויטשה בנק דיווח לאחרונה שהחברה נוקטת בכללי את הצעדים האסטרטגיים הנכונים כדיי להפחית הוצאות ולצמוח מחדש. עם זאת, הם מעריכים תוצאות משמעותיות רק לקראת 2025.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה