השוק

טינדר ו-OkCupid מעלות את המחיר: המניות זינקו ב-11%

לאור ההודעה על מסלול חדש בעלות הגבוהה בכ-40% מהיום, המניה של מאטצ' גרופ זינקה בתוך זמן קצר בשיעור של כ-11% במסחר בשבוע שעבר. מאטצ' גרופ השלימה עלייה מטורפת של לא פחות מ-26% בחודש האחרון
מערכת ice |  1
אפליקציית ההיכרויות טינדר (צילום pexels)
ענקית הטכנולוגיה מאטצ' גרופ, שהיא הבעלים של למעלה מפלטפורמות היכרויות שונות, כולל טינדר ו-OkCupid שזוכות לפופולריות רבה בקרב מחפשי הקשר, תשיק מסלול משתמשים חדש באפליקציית ההיכרויות הינג' שלה.
לאור ההודעה על כך, המניה של החברה זינקה בתוך זמן קצר בשיעור של כ-11% במסחר בשבוע שעבר. מאטצ' גרופ השלימה עלייה מטורפת של לא פחות מ-26% בחודש האחרון, כאשר 2022 הייתה שנה שחורה עבורה עם איבוד של 70% מערכה.

על פי התכנון, המחיר למשתמש יעמוד על כ-60-50 דולר לחודש, זאת בהשוואה לכ-35 דולר עד כה. משתמשי דור ה-Z הם קהל היעד החדש של החברה עם רכיבים מתקדמים למשתמשים פעילים מאוד, כגון נגישות מהירה יותר לאנשים ש"החליקו ימינה" וכן הטיוב של ההמלצות שיקבלו המשתמשים.
במטאצ' גרופ מקווים שיוכלו להביא להתרחבות השימוש באפליקציה המדוברת, אשר עד כה פופולרית במיוחד במערב אירופה ובחלקים בארצות הברית, כאשר ניו יורק במוקד. ההכנסה הממוצעת למשתמש עתידה לגדול משמעותית, זאת לאור העובדה שאשתקד עמדה על 25 דולר בחודש בסך הכל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר כמה שנים שהם שולטים בחיים הזוגיים שלכם… (ל"ת)
    שושו 01/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור