השוק

על רקע הפרידה מדיסקונט, מנכ"ל כאל מנסה להרגיע

שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', החליט כי יש להפריד את בנק דיסקונט מחברת כרטיסי האשראי כאל. מנכ"ל כאל, לוי הלוי, פרסם מכתב לעובדיו כדי לנסות ולהרגיע
מערכת ice | 
לוי הלוי (צילום רמי זרנגר)
בצל החלטתו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לקבל את המלצת הדרג המקצועי שהקים השר הקודם, אביגדור ליברמן, ולהפריד את בנק דיסקונט מחברת כרטיסי האשראי כאל, מנכ"ל כאל, לוי הלוי, שלח מכתב לעובדים במטרה להרגיע.
הלוי פתח את מכתבו בהסבר כי "החלטה זו הינה בהסכמת נגיד בנק ישראל וטעונה אישור ועדת הכספים של הכנסת".
"מדובר בהחלטה שהיא תחילתו של תהליך אשר עשוי לקחת תקופה ארוכה. ככל שיהיו התפתחויות רלוונטיות ממשיות בנושא, אני מתחייב לעדכן אתכם באופן ישיר ואישי", התחייב הלוי.

הלוי ניסה להרגיע את הדאגה של העובדים למקום העבודה וכתב "חשוב להדגיש כי אין ולא תהיה להחלטה זו כל השפעה על הפעילות העסקית של כאל".
המכתב מסתיים על פי כל מכתב שעובדי חברה מקבלים מהמנכ"ל – בניסיון להגברת המוטיבציה. "כהרגלנו, נשאר ממוקדים, ונפעל בכל הכוח ובמלוא המרץ להשגת היעדים המאתגרים אשר הצבנו לעצמנו ב-2023. אני סמוך ובטוח כי רק יחד, בזכות עבודה מאומצת וה-DNA הייחודי שלנו בכאל, נמשיך להבטיח את המובילות של כאל".
על ההחלטה עצמה בדיסקונט הגיבו כי "ההחלטה להפריד את כאל מדיסקונט, שעדיין טעונה את אישור ועדת הכספים של הכנסת, שגויה, ובוודאי שלא תגביר את התחרות במערכת הבנקאית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה